4 lutego 2012

Magazyn Instyle w podróży

Właśnie przebywam w Krakowie u siostry. Jak już wcześniej wspomniałam jutro o 18 odbędzie się pokaz uczniów SAPU. Niestety na miejsce pokazu ( w Nohudzkim Centrum Kultury) trzeba by już o godz. 11. zastanawiam się co będę robi tyle czasu, gdyż mam wejściówkę za kulisy;-) Obowiązkowo będę robić zdjęcia, zatem zaglądajcie od jutra późno wieczorem na bloga aby przeczyta i obejrzeć relację.

Wspomnę jeszcze o podróży z Poznania do Krakowa, nawet przebiegła dość przyjemnie i szybko. Zajechałam najpierw pociągiem do Wrocławia. Powiem Wam, że budowa nowego dworca we Wrocławiu przebiega nawet sprawnie. Widać już nawet pierwsze efekty. Zajechałam na peron pierwszy, który po gruntownym remoncie został oddany do użytku i ku mojemu zdziwieniu wygląda wspaniale. Dorównuje pkp na zachodzie, oby tylko porządek na kolei się poprawił, ale to jeszcze lata oczekiwań.
Zmiany jakie udało mi się zobaczy w ten mroźny wieczór ( na dworze było -17stopni) to elektroniczne wyświetlacze z niebieskimi napisami, powiadamiające pasażera o trasie pociągu. Perony oraz zejścia z peronów zostały całkowicie odbudowane. Na prawdę wygląda to schludne i o niebo lepiej niż przed remontem. Trasę z Wrocławia do Poznania pokonałam w 3 godzinki autobusem, więc dośc szybko mi to zleciało. Może dlatego że pierwszy raz w życiu przeczytałam cała gazetę od początku do końca, a był nią magazyn Instyle z Magdą Mielcarz na okładce. Bardzo lubię tą aktorkę, modelkę i piosenkarkę w jednym, choc do tej ostatniej funkcji byłabym speptycznie nastawiona, gdyż jej zdolności wokalne są powiedziałabym ubogie, ale nie to jest najważniejsze. Dla mnie liczy się, że jest przepiękna kobietą (chyba najpiękniejszą Polką po Annie Przybylskiej), dość fajną aktorką i konferansjerką. Magda znalazła się w obiektywie Mateusza Stankiewicza.

Magda-Mielcarz-Instyle

seksowna-Magda-Mielcarz


Z magazynu dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy.  Wiecie że usta pomalowane na czerwono lub inny wyrazisty kolor przyciągają uwagę mężczyzn o 5 sekund dłużej.
czerwone-usta
 Albo że istnieje torebka lub buty z korka, ale to akurat mnie rozbawiło, bo moim zdaniem jest okropna, ale z modą się nie dyskutuje.
torebka-z-korka
Dowiedziałam się, że wiosną będą również modne kolory pastelowe, które przypominają mi kolor pereł. Również zadziwił mnie fakt, że na rynek pod koniec marca trafi smartfon PRADA 3.0 OD LG. Nie wiedziałam że taka matka, jak Prada zainwestuje w smartfony. Najbardziej spodobał mi się komentarz: "Kto kupi firmową kopetówkę, skoro wszystko niezbędna do życia ma teraz w telefonie?" W sumie jakaś cześc prawdy w tym jest, ale ja tam wolę kopertówkę ;-)

Od kilku lat lubuję się w kolorze fioletowym, a dokładniej w purpurze. W lutowym numerze magazynu dowiedziałam się, że purpura to kolor władzy. Uważa się tak już od czasów królowej Elżbiety I, która zakazała noszenia tego odcienia fiolety ludziom niższych stanów. Cena tego barwnika była tak droga, że pozwalali sobie na jej kupno tylko zamożni.

sukienka-purpurowy

Na szczęście dziś nie odczuwamy różnicy cenowej związanej z kolorem, możemy poczuc się jak władza chodzą w purpurze. To tyle z rzeczy które najbardziej zwróciły moją uwagę. Na prawdę zacznę czytac dokładnie wszystkie artykuły, gdyż przeglądając tylko obrazki wiele mi umyka. A poza tym czytanie kształci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia