28 listopada 2012

jesienną porą

Dziś pogoda pokrzyżowała mi plany. Na dworze ciągle padał deszcz, więc nie odważyłam się na kilka zdjęć, ale nie zapowiada się poprawa pogody. Stąd mam dziś posta tylko z jednym zdjęciem, aby nie robić zastoju na blogu. Ostatnio sporo udało mi się pochodzić po second handach i wyłowić kilka perełek. Również sklepy internetowe mają świetny wybór. Właśnie czekam na marynarkę od second-shop.pl, którą zakupiłam po promocyjnej cenie ;-) Fotka poniżej.

marynarka-w-paski


Już myślę nad nowymi stylizacjami. Uwielbiam żakiety, to ostatnio taka moja mała choroba nałogowa ;-) Choć koło torebek również nie przechodzę obojętnie. Jeden z moich nabytków poniżej na zdjęciu. Wbrew pozorom może nie wygląda zbyt elegancko, ale jest bardzo praktyczna i pojemna, idealna na duże zakupy.

luźna-torebka-worek

Szalik - Terranova
płaszcz - Priv
Torebka - SH

7 komentarzy:

  1. Jest i piękna Kasia więc też jest piękna stylizacja :)

    Kocham Płaszczyki!

    Dopiero co założyłam bloga i byłabym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie na bloga i wyraziła swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba płaszczyk :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) Pozdrawiam z ModnejPolki :* może poobserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia