16 listopada 2012

sesja z bransoletkami

Kilka dni temu wykonywałam sesję zdjęciową, w której pozowała moja siostra. Odwiedziła mnie na kilka dni i przydała się jako modelka do biżuterii. Korzystając z okazji, jako dodatki wykorzystałam swoje autorskie bransoletki, które bardzo fajnie się wkomponowały w cała stylizację. Poniżej przedstawię Wam, jak te wyroby prezentują się na ręce. Robienie bransoletek to takie moje małe hobby i bardzo miło spędzam czas tworząc je. W tle leci jakiś serial, a sobie siedzę i tworzę. Zapraszam do oglądania.

bransoletka-sznurek

bransoletki-koraliki

kolce-i-sznurek

panterka-bransoletki


6 komentarzy:

  1. Moją uwagę bardziej niż bransoletki przyciągnęły "kocie" spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki bardzo fajne:) Mi w szczegolości przypadła do gustu ta ze złotymi akcentami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna biżuteria - 2 i 3 zdjęcie zdecydowanie bransoletka!

    Przeglądałam starsze posty i spodobało mi się u Ciebie, tak więc pozwolę sobie dodać do obserwowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria z drugiego i trzeciego zdjęcia jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia