4 grudnia 2012

Black rock i Romantic

Miała być moja nowa stylizacja ale postanowiłam poświęcić post zestawom, które stworzyłam. Szczerze mówiąc stworzenie tych dwóch obrazków zajęło mi bardzo dużo czasu i kilka razy zmieniałam koncepcję, bo znajdywałam coraz to lepsze ubrania. Ostateczny efekt bardzo mi się podoba i chciałabym mieć niejedną z tych rzeczy w szafie, a najlepiej to wszystkie ;-) A co Wy sądzicie o zestawach?

Nr 1. Nazwałam go Black rock, czyli stylizacja elegancka z pazurem.


Kolczyki i bransoletka - ALEKSANDRAIZABELA Biżuteria i Dodatki, Buty - DeezeeSukienka - River Island, Torebka - Mango

Nr 2. to Romantic, seksownie z nutką romantycznej barwy

Bransoletka - ALEKSANDRAIZABELA Biżuteria i Dodatki, Torebka - ooh Andy! Buty lity - Deezee, Żakiet - Mango,  Legginsy - Mango

Stylizacje startują również w konkursie u blogerki De La Fashiva. Mam nadzieję, że się uda wygrać. Trzymajcie kciuki ;)

5 komentarzy:

  1. Oba zestawy świetne ale drugi najbardziej mi się podoba :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zainspiruję się pierwsza stylizacją na tego roczny sylwester tyko buty zmienię :) Sukienka idealnie podkreśla talię a resztą wyszczupla... Zakochałam się w Niej <3.
    Brak mi Twojej stylizacji tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje:) Mnie do gustu bardziej przypadła pierwsza:) Zapraszam do mnie jak masz ochotę:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia