13 grudnia 2012

moda na jeansy boyfriend

To był chyba najchłodniejszy dzień tej jesieni, ale jakoś dałam radę pozować do kilku zdjęć. Dziś znów zaprezentuję Wam niedawno zakupiona marynarkę z internetowego second handu, jednak tym razem pokazuję ją z jeansami w stylu boyfriend. I szczerze się przyznam, że w tym zestawieniu czuję się na prawdę dobrze i ciekawie to wygląda w połączeniu z jeansami. Wiele rzeczy nie leży na mnie tak, jak bym chciała, ze względu na moją figurę, ale każda stylizacja i Wasze komentarze pomagają mi w tworzeniu coraz lepszych zestawów. Ten myślę, że należy do udanych. Na luzie, wygodnie, bez udziwnień. To lubię najbardziej ;) Natomiast prezentowana torebka, to mieszanka perełki z Second Handu i mojej interwencji twórczej. Dodałam do niej ćwieki i sądzę, że teraz wygląda zjawiskowo. Bransoletki również sama stworzyłam.

jeansy-boyfriend

moda-na-jeansy

bransoletki-z-zamszu

buty

srebrne-ćwieki

torebka-diy


zimowa-stylizacja-jeansy
Sneakers - czas na buty, 
żakiet - second-shop.pl, 
jeans boyfriend - River Island, 
sweter - HM, 
torba- DIY, 
bransoletki i naszyjnik - Fashion Hand, 
płaszcz - Tally Weijl

11 komentarzy:

  1. nie było Ci zimno ? brrr ..:<
    ładnie wyglądasz..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój styl, a spodnie to chyba zwykłe jeansy, bo boyfriendy wyglądają trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !

    Jestem związana z serwisem www.be-stylish.pl, chciałam zaprosić Cię jako blogerkę do wzięcia udziału w naszej akcji i tworzenia z nami wspólnie serwisu w zakładce - "Rady blogerki" :) więcej info tutaj: http://be-stylish.pl/blogerki-poszukiwane/ , jeśli jesteś zainteresowana, skontaktuj się ze mną proszę pod podanym w linku mailem :)

    Pozdrawiam
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja:) Świetnie wyglądasz. Obserwuję:) Zapraszam do mnie :)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nagłówek rewelacyjny! :) torebka cudowna! może poobserwujemy? ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze śliczna i urocza Kasia :*. Stylizacja cudowna ale mi najbardziej podoba się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu świetnie wyglądasz. Bardzo ładny płaszczyk. spodnie mi jakoś miej się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze nie założyła bym takich butów do takich spodni, zupełnie bez guscie jak dla mnie , ale stylizacja jest ok ale bron boże nigdy nie łącz butow ze spodniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, ale do końca nie rozumiem stwierdzenia nigdy nie łącz butów ze spodniami. To są buty sportowe na koturnie i bardzo fajnie wyglądają w połączeniu ze spodniami, dowodem tego jest moja nowa stylizacja. Ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie na ten temat. Od tego jest moda ;-)

      Usuń
  9. Anonimowy2/20/2013

    Fajny jeans www.hammerland.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/02/2014

    Nie podoba mi się. Stylizacja jest nijaka. Nie odpowiednia do sylwetki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia