25 grudnia 2012

stylizacja do znajomych

Dzisiejsza stylizacja jest chyba moją ulubioną. Kocham te pastelowe kolorki. Moim zdaniem przedstawiony zestaw idealnie nadaję się nie tylko na święta, ale i również na przyjacielskie spotkanie, czy imprezę urodzinową. Sukieneczkę zakupioną w sklepie internetowym second-shop zestawiłam z biało-czarną kurtką HM. Do całości dobrałam przepiękne lakierowane buciki ze Świat Butów 24 - idealne na zbliżającego się dużymi krokami Sylwestra. Podejrzewam, że cała stylizacja lepiej prezentowałaby się bez czarnych, grubych rajstop, ale chciałam ukryć swoje nogi, stąd ten wybór do stylizacji. Lepiej się po prostu w nich czułam, niż bez nich.

stylizacja-do-znajomych

jak-ubrać-się-na-imprezę-urodzinową

moda-plus-size

kopertówka-z-kokardą

blogerka-Kasia

Butki - Świat butów 24
sukienka - Second-shop
kopertówka - Pracownia Basi Czarneckiej-Sobczak, 
zegarek złoty - New Yorker, 
kurtka, naszyjnik - HM, 
bransoletka kolce - Fashion Hand

12 komentarzy:

  1. Lubisz muzykę?!
    ZAPRASZAM na gebels-music.blogspot.com
    moje własne wstawki.
    Jeżeli masz czas przesłuchaj szybko i oceń..
    Bo potrzebuję opinii...
    Przepraszam za SPAM.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/26/2012

    Nic tu do siebie nie pasuje. Kurteczka wprost mnie razi przy tej sukience. Torebka dobrana pod kolor do nie mam pojęcia czego. Niskie buty+czarne rajstopy= maksymalnie jak się da, skróciłaś sobie nogi. Jedyne co mi się podoba to naszyjnik. Życzę bardziej przemyślanych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem wyglądasz znakomicie! :)
    bardzo podoba mi się kurteczka :)))

    Jestem tutaj pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!
    Bardzo podoba mi się Twój blog :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka i sukienka są świetne:) Zapraszam serdecznie do siebie :) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/26/2012

    Niestety jak się nie ma idealnej figury trzeba podnieść sobie poprzeczkę z modowymi kombinacjami. Masz takie piękne zdjęcia w tle, dlaczego nie dodajesz podobnych stylizacji na co dzień? W tym ostatnim wyglądasz naprawdę jak mamuśka, w złym znaczeniu tego słowa. To, że masz więcej ciała wcale Cię nie dyskredytuje! Możesz być tą, która pokazuje tym babeczkom z nadwagą czy jak kto woli - mającym trochę więcej niż norma ;) - jak się dobrze, modnie i fajnie ubrać! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka! Również obserwuję, podoba mi się blog. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona twoimi stylizacjami, są swietnie dobrane, ie są przerysowane ani przesadzone; mimo ndmiaru kilogramów potrafisz się ubrać;na pewno bede cie podgladac, twoje pomysły; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;-) Aż ciepło się robi na sercu od takich komentarzy, dziękuję ogromnie ;-))))

      Usuń
  9. Anonimowy9/21/2013

    Dziewczyno! pierwsza reakcja jak zobaczyłam twoje foto (wyskoczyło mi przypadkowo w google) to- świetna stylizacja, naprawdę dobrze to skompletowałaś, ale niestety następna myśl to- szkoda,że taka gruba... no przepraszam, ale jesteś po prostu ZA GRUBA na tego typu stylizację. Gdyby Ci ubyło, bez urazy jakieś 10 kg to efekt był by o 100% lepszy. Nie jestem złosliwa, ani tym bardziej zazdrosna, ale wybacz, takie kopyto z napuchniętym kolanem w zgrabnej, w dodatku jasnej szpilce wygląda kabaretowo. Niechcący zrobiłaś z siebie burleskę, ale i tak każdy ma swój własny gust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia