8 grudnia 2012

Po szkolnemu

Ostatnio doszłam do wniosku, że zbyt kombinuję ze stylizacjami. Za bardzo chcę aby wszystko w nich było dopasowane i inne. Dziś postawiłam na styl, który kojarzy mi się ze szkołą, czyli koszula w połączeniu ze sweterkiem. Uznałam, że taki zestaw ubrań świetnie komponuje się z płaszczem i bikerami. Butki są idealne na zimę, zostaną moimi ulubionymi na ten czas, gdyż są mega wygodne i świetne na zimę. Niektóre elementy mogą być lekko rozmazane, ponieważ powoli robiło się ciemno i była straszna mgła, co utrudniło robienie zdjęć. Starałam się wybrać jak najlepsze.

stylizacja-do-szkoły
botki-zima

botki-na-zimę_bikery

torba-listonoszka

do szkoły-koszula

Buty - Deashop, 
listonoszka - New Yorker,
spodnie, sweter, koszula - SH

4 komentarze:

  1. Cudnie wyglądasz :).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zostałaś nominowana do Leigster Award! Więcej informacji na moim blogu:
    http://pamietniki-wampirow-madzix111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czerwień zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk torebka i buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia