7 grudnia 2012

W oczekiwaniu na wiosnę

Och jak tęsknię za wiosną. to moja ulubiona pora roku. Robiąc porządek na komputerze, znalazłam stylizację, która przypomniała mi o tej wspaniałej porze roku. Wybierałam się w niej na spotkanie ze znajomym, więc przy okazji zrobiłam szybkie 2 zdjęcia. Dopiero teraz zauważyłam, że na fotce po lewej stronie źle go zapięłam haha. Zazwyczaj i tak nosze rozpięte, no ale trudno zdjęć już się nie da powtórzyć. A pierwszy raz zdecydowałam się na taki wyrazisty kolor marynarki, czyli na pomarańcz. Idzie wiosna, więc trzeba zaszaleć i wybierać ubrania w żywych barwach. Dzięki temu szara sukienka jaką mam na sobie, stała się ciekawsza, a dzięki żakietowi można ukryć niedoskonałości.


pomarańcz-w-stylizacji

A tutaj w podróży autem. Również znalezione gdzieś na komputerze.
selfie-w-aucie


8 komentarzy:

  1. stylizacja super , i jeden minus -przetłuszczone włosy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy strasznie szybko się przetłuszczają, ale teraz używam już odpowiedniego szamponu i będzie lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor marynarki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz. Pasuje do ciebie pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna marynarka :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny kolorek ma ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia