15 stycznia 2013

stylizacja w prószącym śniegu

Dwa lata temu kupują bluzkę farbowaną do połowy, przedstawioną w dzisiejszej stylizacji, nie przypuszczałam, że będzie ona modna. Jak miło znaleźć w szafie rzeczy sprzeda lat, które będą zachwycać. Dzisiejszy zestaw jest prosty i wygodny. Chciałam zestawić z sobą dość niestandardowe połączenie kolorów, czyli błękit, kojarzący się z morzem i czerń, występujący na sweterku z dodatkami srebra. Sweterek udało się wygrać w konkursie Zalando. Zaskoczyła mnie od nich paczka, bo nawet nie wiedziałam, że coś wygrałam. Efekt całego zestawu mnie zaciekawił, a Was?

kardigan-czarny

codzienna-stylizacja

naszyjnik-kołnierzyk

moda-wraca

Zalando

sweter/kardigan- Zalando,  
buty - Vintageshop.pl, 
naszyjnik - HM, 
bransoletka - Romantica, 
bransoletka niebieska - Fashion Hand, 
spodnie, torebka, bluzka - priv

8 komentarzy:

  1. Torebka i naszyjnik są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli lubisz bransoletki zapraszam tu: www.catberrybijoustore.blogspot.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głogowska wita :)
    Świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest cudowna :). Ja za niedługo dam post z getrami, z szafy mojej mamy takie wzorzyste i też nie sadziłam, że kiedyś takie będą modne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się najbardziej torebko podoba i naszyjnik , pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci niebieski kolor. Bardzo ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia