19 lutego 2013

Spotkanie blogerek w Szczecinie

Tyle jest do opowiadania o tym spotkaniu, że aż nie wiem od czego zacząć. Dziewczyny jakie poznałam na zjeździe blogerek w Szczecinie były cudowne. Przyjęły mnie bardzo pozytywnie. Wielu z Was pewnie się zastanawia co tam robiłam skoro jestem z Poznania. Otóż pełniłam tam dwie funkcje sponsora autorskich bransoletek Fashion Hand oraz jako blogerka.
W 20-osobowym gronie bawiłyśmy się w klubie Elefunk. Już od godziny 17 rozpoczęły się rozmowy zapoznawcze, częstowanie się kanapkami z Subway'a, oglądanie filmiku najnowszej kolekcji firmy Reserved, zapoznawanie się z produktami marki Paese. Pierwszy raz spotkałam się z tak ogromnym zainteresowaniem sponsorów za co bardzo im dziękuję. Upominki od nich ogromnie motywują do pracy i pozwalają poznać wiele marek, o których wcześniej nie słyszałam. Niedługo przedstawię wszystkie prezenty na blogu i w kilku słowach wypowiem swoje skromne zdanie ;-)

Gorąco zapraszam wszystkich do odwiedzenia blogów tych wspaniałych dziewczyn, oto lista:
1. Blog Straszna Szafa (nieaktywny)
2. www.ashplumplum.com,
3. www.mish-mash-wardrobe.com,
4. Blog Kasia Banaszak (nieaktywny),
5. www.katsuumi.pl,
6. www.olaparasola.blogspot.com,
7. Blog Style by czarna (nieaktywny),
8. www.pogodnieprzezzycie.pl,
9. Blog dressupandsmile (nieaktywny),
10. Blog herlittlemoments (nieaktywny),
11. Blog visnafashion (nieaktywny),
12. www.sparkle-asleep.blogspot.com,
13. Blog curlyfashion (nieaktywny),
14. Blog ludzie z pasja (nieaktywny),
15. Blog agnesfrey(nieaktywny) ,
16. Blog fashion znaczy moda (nieaktywny),
17. Blog themartiaa (nieaktywny) ,
18.Blog sylvieu (nieaktywny) ,
19. Blog hahoda (nieaktywny),
20. I ja czyli Kasia Koniakowska ;-)

blogerki-zachodnio-pomorskie

Również ogromnie podziękowania dla naszych sponsorów: Diva, Rimmel, Apis Cosmetics, Floslek, Mosquito, X-moda, Drogeria Elfrodo, Ziaja, Coquet, Sonho, The Body Shop, Barwa, Costume Jewellery, Vivid Jewels, Clover, Donegal, Pilomax, Koszulki DTG, Lambre, NeoNail, Biosilk, Everyday Minerals, Biały Jeleń, Macadamia Natural Oil, Naszyjnikimie, K-trend, PassionRoom, bransoletki szydełkowe i Fashion Hand.

A oto zdjęcia ze spotkania. Mam nadzieję, że oddadzą one przynajmniej jakąś część atmosfery i emocji jakie nam towarzyszyły ;-) Dziękuję ogromnie!

szczecin-klub-elefunk

blogerki-modowe

sponsorzy-spotkania-blogerek

sprawdzamy-szminki

ubrania-blogerek

relacja

zainteresowanie

prezenty-dla-blogerek

bransoletki

kosmetyki

propozycje-paese

bar-szczecin

babskie-pogaduchy

11 komentarzy:

  1. łaaał, ile prezentów ! <3

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dużo prezentów ! :D Pewnie super się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystkie wyglądałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze ze jeszcze sie spotkamy :)


    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie wygląda na super. Też bym chciała chociaż raz w życiu na takim spotkaniu być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to bardzo wesoło i modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie wyglądałyście świetnie:) zazdroszczę Wam spotkania! mam nadzieje że mi też się kiedyś uda w takim uczestniczyć:)

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje kochana;**
    również bardzo dobrze się bawiłam i cieszę się że mogłam Cię poznać!:)) Mam nadzieje, że nie długo znowu się zobaczymy:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia