12 lutego 2013

stylizacja w odważnym różu

Dziś postawiłam na odważny kolor czyli róż. W tym sezonie modne są żywe barwy w połączeniu z bielą i czernią. Stąd dzisiejsza stylizacja to trochę klasyki w połączeniu z najnowszymi trendami. Jak dla mnie to dość odważna kreacja,bo nie noszą tak krótkich spódniczek ze względu na masywne nogi, ale czarne rajstopy i wysokie obcasy wydłużyły sylwetkę i pomogły w problemie.

Od dawna chciałam wykorzystać moją zdobycz z second handu, czyli różową rozkloszowaną spódniczkę. Natomiast koszula, również pochodzi z lumpeksu, lecz troszkę ją udoskonaliłam. Dodałam do niej złote ćwieki i założyłam tył na przód, gdyż był o wiele bardziej ciekawszy niż przód. W związku z tym, że jest jeszcze trochę chłodno, do stylizacji założyłam długi czarny żakiet, który również troszkę wyszczupla sylwetkę i pozwala ukryć co nie co. A Wam jak się podoba mój zestaw?

blogerka-Kasia

czerń-i-róż

różowa-spódniczka-mini

wysokie-szpilki

rozkloszowana-mini
 
diy-koszula

Buty - dash 44
koszula - DIY, 
spódnica - River Island / SH, 
żakiet - SH

16 komentarzy:

  1. dla mnie ta stylizacja jest ok , ale na mniejszym rozmiarze, niestety pogrubia Cie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek spódniczki:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :3
    spódniczka jest boska :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Obserwuję i liczę na rewanż ; )

    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie Kasiu:) Kolorek spódnicy jest rewelacyjny. Fajnie wygląda z butami, a koszulę genialnie przerobiłaś:) Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu śledzę już twojego bloga (jeszcze zanim sama założyłam bloga) i stwierdzam, że dość dużo schudłaś :) wyglądasz kwitnąco, zakochana chyba jesteś :) :)


    U mnie nowy post ;) Zapraszam - marionetka115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się ciesze, że założyłaś bloga. A co do schudnięcia to nawet troszkę przytyłam to zależy co włożę, ale miło że to tak wygląda. Na dniach zamierzam zacząć ćwiczyć, a co do zakochania to już od 6 lat ;-)

      Usuń
    2. Miałam dać znać, więc piszę - obserwatorzy już aktywni :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz! a buty cudo!
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi się oczy zaświeciły jak zobaczyłam te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, kolor rzeczywiście odważny.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie :) Zakochałam się w butach i koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz tutaj mega stylowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7/15/2013

    dokłanie jak osoba pomyżej, mniejszy rozmiar pogrubia cię, wydaje mi się że kupujesz czasami za małe ciuszki przez co mimo że fajne tracą swój krój i efekt większa spódnica plus bluzka z dekottem (nigdy pod szyje bo skraca) i było by super:) fajne buty
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia