7 lutego 2013

Wspomnienia z Warszawy

Pisałam Wam o pokazie Mariusza Przybylskiego, na którym miałabym przyjemność być. A dziś jeszcze kilka zdjęć z mojej wizyty w Warszawie. W sumie niewiele widziałam, bo przyjechałam dość późno i w nocy już wracałam do Poznania, ale znalazłam chwilkę na odwiedzenie Złotych Tarasów i zrobienie kilku zdjęć podczas małych zakupów na wyprzedażach. Zdziwił mnie miły wystrój pkp, który kojarzył mi się ze świętami i była nawet jeszcze choinka. Ogólnie stolica miło mnie zaskoczyła, trafiłam na przemiłych ludzi, którzy wytłumaczyli mi jak mam trafić do danego miejsca. Bardzo miło wspominam moją mała podróż, oby więcej takich się przytrafiało ;-)

w-restauracji-selfie

na-dworcu-centralnym

kolorowe-spodnie-H&M

dworzec-centralny-święta

schody-na-pkp

zewnątrz-Złote-Tarasy

wieczór-Pałac-Kultury

biżuteria-sklep

sklep

A oto niepozorne miejsce, w którym odbył się pokaz.

pokaz-mody-niepozorne-miejsce

4 komentarze:

  1. Fajne spodnie miałaś na sobie. Stoisko z biżuterią jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę! Tak teraz wygląda Warszawa? :-O Chyba dawno mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/14/2013

    Guzik Ci odpadł przy kurtce/płaszcyku/żakiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;-) Co za spostrzegawczość, nie zauważyłam tego zamieszczając zdjęcie. Guziki w tym płaszczu dość często mi odpadają.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia