25 marca 2013

kolorowo i sportowo

Choć na dworze zima nie odpuszcza, ja również muszę się z nią zmagać. Mam dla Was kilka zdjęć zrobionych na szybko, bo nie dość że wiał mroźny wiatr, to jeszcze ustawiłam się pod słońce, a promienie odbijając się od śniegu, po prostu mnie oślepiały. Ale obiecałam sobie, że nie zrobię postoju na blogu i czas na jakąś stylizację. Dziś znowu eksperymentowałam z mieszaniem stylów. Bejsbolową bluzę dodałam do eleganckich kolorowych spodni, a do tego przewygodne sneakersy. Zresztą wciąż je pokazuję na blogu, więc przełażę w nich pewnie całą zimę. Niestety miałam na sobie jeszcze fajny T-shirt ale było tak zimno, że nie odważyłam się go pokazać, bo bym chyba zamarzła, więc innym razem wykorzystam go w sesji ;-) A Wam jak przypadło do gustu moje mieszanie stylów i kolorów?

denley-bluza

ciepłe-bluzy-damskie

sneakersy-bejsbolówka

jeansy-kolorowe

rzemykowe-bransoletki

stylówka-na-luzie
 bluza bejsbolówka - Denley
sneakery - czasnabuty.pl
spodnie - HM, 
torba - SinSay
bransoletka - E-clover.

37 komentarzy:

  1. ojej... bardzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy mi się podobaja:))
    zapraszam do siebie byloby milo;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bardzo mi się podobają spodnie
    Zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska branzoletka *.*
    Może wpaniesz ? Skomentujesz? Zaobserwujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mialam zamiar kupić te spodnie, niestety okazały się być za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, również obserwuję:)

    http://fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne spodnie :) fajny luzacki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zestaiwnie :) zakochałam się w twoich butach *U*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog:) Stylizacje, zdjęcia ogółem ładna jesteś:)
    Obserwuję, pozdrawiam:)

    wszystkooniczym09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi sie podoba oprocz leginsow,jakos mi tu nie pasuja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nono kochana ile radości na Twojej twarzy :)
    świetna jest ta bluza :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe są te spodnie :)
    Również dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te zdjecia :)
    Najbardziej podobają mi się spodnie:)
    Obserwujemy? (odp u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sportowy strój.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na jakim programie robisz nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że grafikiem nie jestem i zdjęcia obrabiam amatorko, ale zazwyczaj są to programy PhotoScape i Paint ;-)

      Usuń
    2. Ja nie ogarniam PhotoScypa :/

      Usuń
    3. Ja nauczyłam się go sama i nie jest trudny najlepiej wgrać dowolne zdjęcie poklikać wszystko i patrzeć na zmiany ;-) Powodzenia

      Usuń
  18. Witam Poznań ;)

    Zapraszam na nowy kokardkowy wpis, może chciałabyś jakiś dodatek do koka w swoim ulubionym kolorze ;): ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A co tam, też obserwuję ;)

    Możliwe, że spotkamy się jakos przez przypadek w Poznaniu ;) wtedy na pewno uśmiechnę sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to czekam z niecierpliwością na spotkanko ;-)

      Usuń
  20. fajna jesteś uwielbiam cię masz śliczna twarz zapraszam i liczę na rewanż z obserwatorami <3 pozdrawiam
    http://blog-live-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia szalejesz z tymi kolorami oby ich więcej było w twojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladna torba i buty :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, sportowo, na luzie, ale z nutką finezji i wiosny. Brawo. :)

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super <3

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie.

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html?showComment=1358874303739#c8910033450967935360

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne wyglądasz :)
    Także obserwuję
    Zapraszam na nowego posta
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy7/15/2013

    hm.. niesttety odapada... połączenie sportowych elementów z kolorowymi spodniami które przypominają wiosenne zwiewne delikatne stylówki jest fatalne, a bluze noś ale po domu;) bo jakoś nie pasuje... do ciebie
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia