30 marca 2013

przedświąteczne zakupy

Ostatnio wybrałam się z koleżanką na zakupy. Już chyba we wszystkich sklepach królują najnowsze trendy na wiosnę, a zimowe znajdują się na wieszakach z przeceną. Warto troszkę poszperać, bo jeszcze coś ciekawego tam znajdziemy za małe kwoty. A oto zdjęcia z wyprawy. Najwięcej czasu spędziłam w Reserved i w tym miejscu zrobiłam zdjęcia.

zdjęcie-z-przymierzalni

reserved-wielkanoc-2013

reserved

zakupy-w-reserved

zakupy

płaszcz

Wszystkim życzę Wesołych Świąt. Koszyczki zostały już poświęcone? Czy może ktoś się zagapił i nie zdążył ...
wielkanoc

25 komentarzy:

  1. Wesołych Tobie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj byłam na zakupach w Starym Browarze i większość czasu spędziłam w River Island - spore przeceny można tam teraz znaleźć :)
    ślicznie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt !!
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. poswiecone :D
    Wesolych !

    OdpowiedzUsuń
  6. tak ja już skorzystałam z zimowych wyprzedaży, nienawidzę kupować ciuchów po ich "pierwotnych" cenach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na zakupach to zawsze najwięcej czasu spędzam w Re :D wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie muszę się wybrać do reserved wykorzystać nasz bon :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. nowe kolekcje w sklepach w tym sezonie sa bardzo fajne :)
    płaszczyk ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie życzę ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również tobie wesołych świąt Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia z zakupów. Bardzo lubię Reserved ;) Życzę wesołych świąt i owszem, koszyczki zostały poświęcone w sobotę ;)

    http://iamisabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)
    Przepraszam, że wcześniej nie zaczęłam obserwować twojego bloga, ale internet chodził mi tak wolno, że nawet nie chciałam wchodzić na bloga.
    Dziękuję, pozdrawiam zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia przepiękne! ♥

    Pozdrawiam, anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zakupy <3 sama nie długo się wybieram :D

    Zostalaś nominowana do zabawy w "11 pytań". Więcej na moim blogu:
    assymetryczna.blogspot.com

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie ;)

    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7/15/2013

    Tu mi się podoba :) może dlatego że jest prosto? i są tylko złote akcenty na butach i płaszczu? jestem na tak ;)
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia