8 kwietnia 2013

pokaz Mała Czarna

W sobotę miałam przyjemność być na imprezie o nazwie Mała Czarna. To już 5 edycja tego wydarzenia modowego w Poznaniu, która odbywa się w budynku Concordia Design. Zaskoczyła mnie ilość przybyły osób, gdyż impreza zgromadziła ok. 700 osób. Świetnie się bawiłam i jestem miło zaskoczona wspaniałą organizacją, atmosferą i wystrojem sali. Podziwiałam 8 pokazów, obejrzałam strefę showroom, wysłuchałam część muzyczną pokazu, a najbardziej zainteresował mnie moment, w którym 5 poznańskich blogerek zaprezentowały swoje propozycje stylizacji, wykorzystując ubrania ze sklepu Fashion Days. Z niecierpliwością czekam na filmiki z tej imprezy i krótkie wywiady udzielone przez blogerki. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz pojawię się na tej imprezie. A oto zdjęcia z tego wydarzenia.

Strefa Showroom 

na pokazie Mała Czarna 

bransoletki

bransoletki-sznurkowe

wnętrza-concordia-design

Prowadzący imprezę i występ muzyczny

występ-muzyczny-mała-czarna

Pokaz mody

pokaz-mody

pokaz-mała-czarna

mała-czarna-2013

moda-w-Poznaniu

bielizna-mała-czarna

Poznańskie blogerki na wybiegu
wybieg

Projekt sukienki narysowany w 2 minuty
szkic-sukienki

18 komentarzy:

  1. ale fajnie musiało być! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu też bym chciała *.*
    Śliczny projekt :D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kopertówki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bosko musiało być *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszkam w Poznaniu, a nie słyszałam o tej imprezie ..
    musiało być świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż chciało by się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja :) Szkoda, że u mnie w mieście nie ma takich eventów ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę zazdroszczę :) obserwuję . modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę! ja nigdy w życiu nie byłam na pokazie;D widać że impreza świetnie zorganizowana:))

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę ci :) chciałabym kiedyś być na jakimś pokazie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sprawa ;) szkoda, ze nie slyszalam o tej imprezei :/ ogolnie nie wiem co dzieje sie w Poznaniu choc codziennie tam jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow bardzo fajnie musiało być. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i stylowo, wybrałabym coś dla siebie, zazdroszczę zaproszenia na pokaz, szczęściaro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę.*.* Bardzo fajnie musiało być , a co chodzi o Honey to 2 godziny czekałyśmy sobie na placu zabaw , bo jej mama powiedziała , że poszła do babci.; D
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia