8 maja 2013

Majówka W Krakowie i Zakopanem

Coś dawno nie było posta. Ten czas ostatnio tak szybko ucieka, ale dziś mam dla Was kilka zdjęć z mojego majowego pobytu w Krakowie. Co prawda pogoda nie dopisała, ale udało się zwiedzić te piękne miasto, nawet jednego dnia wybrałam się do Zakopanego i podbiłam szczyt Kasprowy Wierch, z czego jest bardzo dumna. Siostra nam towarzyszyła, więc pokazała nam wiele bardzo fajnych miejsc. Zresztą mieszka teraz w Krakowie, więc wie gdzie warto zajrzeć. Trochę wspomnieć pokażę Wam na poniższych zdjęciach. A kto z Was był w Krakowie? Piękne miasto tętniące życiem prawda?

starówka-Kraków

majówka-w-Krakowie

obrazy-z-Krakowa

Kraków
Z siostrą ;-)
wytwórnia-czekolady-Kraków
Manufaktura czekolady, czyli same słodkości.
orkiestra-pod-wawelem
A oto co można spotkać pod Wawelem. Jest wesoło ;-)
krakus
Kopiec Krakusa, a obok zdjęcie pogody w górach, ale i tak warto było iść.
droga-na-kasprowy-wierch
Strój modowy to tu na pewno nie jest, ale wygoda w górach to podstawa. Dreptam sobie na sam szczyt Kasprowego Wierchu.

24 komentarze:

  1. Mieszkam w Krakowie i potwierdzam cudowne miejsce :)
    wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam w Zakopanem na majówce.
    Wchodziłaś pieszo na Kasprowy Wierch ? :)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie.
    www.malwusia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pieszo, dałam radę w obie strony ;-)

      Usuń
    2. Ile czasu Ci to zajęło ? :)

      Usuń
  3. udany wyjazd krótko mówiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! widać, że miło spędziłaś czas w Krakowie :)
    ja niestety jeszcze nie byłam w tym mieście, ale na pewno kiedyś je odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że majówka była udana;D ja byłam w krakowie ale tylko czekajac na przesiadkę. Muszę się tam kiedyś koniecznie wybrać;D za to w zakopcu byłam nie raz;D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję udanego wyjazdu, strasznie tesknię za górami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy w Krakowie nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm following you back darling!!!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. oba fajne blogi, obserwuję :) zapraszam również

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia;) zazdroszczę wyjazdu.Mnie pewnie uda sie gdzieś pojechać dopiero w wakacje,bo teraz nieuchronnie zbliża sie sesja

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków super, byłam ostatnio w marcu :))
    Fajna pepitka :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków fajne miasto, byłam tam kilka razy. Jednak wspinaczki górskie to nie dla mnie :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga. Dołączam się do obserwujących.
    Pozdrawiam
    http://mojesizeplus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę odwiedzić Kraków, bo dawno tam nie byłam. Podoba mi się bardzo sweterek ;-)
    dołączam do obserwowanych
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna bluza w pepitkę

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjecia ;)
    Ja niestety jak była majówka siedziałam w domu ;x

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Świetne zdjęcia! Marzę o zwiedzeniu Krakowa :)
    Również obserwuje, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w Kraskowie ostatni raz jeszcze zima byłam :) musze sie wybrac jak ciepło bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy5/14/2013

    wszystko pięknie , ładnie.. ale majówka w Zakopanem a nie Zakopanym....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, jakoś zawsze nazwę tego miasta źle odmieniam ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia