24 maja 2013

NEONy rządzą tej wiosny

W środę wybrałam się do kina na boski film Wielki Gatsby. Przy okazji udało mi się złapać troszkę wiosennej pogody.
Nie od dziś wiadomo, że galeria Stary Browar ma swój niesamowity urok. Ja postanowiłam go troszkę wykorzystać, pokazując w tle stylizacji przepiękne mury oraz okoliczny park.
W zestawie pojawił się neonowy sweterek. Wiem, że najlepiej do stroju pasowałyby neonowe szpilki, ale szukałam takich po wielu galeria i ich po prostu już nie ma. W związku z tym stylizacji nadałam luźny styl, dzięki trampkom z ćwiekami.

torba-sinsay

moda-z-sieciówek

Stary-Browar-blogerki

trampki-czarne

naszyjnik

modnie-i-wygodnie

sesja-na--blog
Sweter - New Yorker, 
trampki i torba - SinSay, 
naszyjnik - eFoxCity, 
spodnie - Second Hand.

31 komentarzy:

  1. uwielbiam neony !
    świetnie wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odważna jesteś, ja boję się takich kolorów.
    Bardzo Ci ładnie w tej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)
    Sweter jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje stylizacje. zawsze wyglądasz cudownie;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny sweter, świetnie wyglądasz w tym kolorze! :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>
    OASAP.COM GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNY TEN NEONOWY KOLOR;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. neony są swietne,śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny ten sweterek :) Faktycznie bardziej pasowałyby eleganckie buty (szczególnie do naszyjnika) ale tak też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywne zdjęcia;)) świetnie Ci w neonie;) Piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam neony :) Mam buty neonowo- żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty i naszyjnik wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Neonowe kolory są super :) ja kupiłam niedawno różowy sweterek w zarze i nie mogę przestać go nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne połączenie kolorystyczne ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny naszyjnik
    kiedyś lubiłam nosić rożnego rodzaju kolczyki od długich po krótkie naszyjniki i inne ozdoby teraz przeszłą mi ochota nawet czasami nie zakładam nawet kolczyków jak gdzieś wychodzę
    obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor sweterka zwłaszcza gdy za oknem pochmurno :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu gratulujemy wygrania konkursu WOW TYGODNIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kolor - jaskrawa, neonowa limonka, złoty naszyjnik zgaszone przez proste, czarne spodnie i pomysłowe trampki a także torbę pasującą do całości. Tak. Świetny strój, Kasiu.
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7/14/2013

    oooo!!!! i to jest stylówka!! naprawdę tutaj jest wszystko super i nic bym nie zmieniła! idź w tym kierunku częściej bo gdy mniej kombinujesz wyglądasz naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/15/2013

      Podoba mi się krój spodni mocny akcent kolorystyczny złote dodatki i to że nie przesadziłaś z ilością kolorem i strukturą wszystko na tak ;)
      xxx

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia