30 maja 2013

Stylizacja jeans i ćwieki

Dziś bardzo luźna stylizacja, w której głównie dominuje jeans.
Kurtkę całkowicie przerobiłam, wybielając i przyszywając do niej niebieską koronkę. Jest to fajny sposób na odnowienie swojej starej narzuty jeansowej. Myślę, że efekt wyszedł dość ciekawy.
Również koszulka to kolejny mój DIY. Znalazłam ją w Second Handzie i doszyłam na ramionach kolczaste, złote ćwieki. W tym celu użyłam przezroczystej żyłki, aby nie było jej widać. Takim sposobem bluzeczka urosła na wartości. W sumie jej krój jest bardzo luźny, ale można ją jeszcze przepasać paskiem w talii i otrzymamy efekt baskinki.





hm
balerinki - HM, jeansy - River Island, naszyjnik - eFoxCity, koszulka i kurtka - DIY

28 komentarzy:

  1. Anonimowy5/30/2013

    ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna stylizacja :)
    Super wyglądasz .

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki <3
    Kocham ćwieki <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeróbki bardzo fajne ale w tych jeansach mi się nie podobasz.
    Uważam że ich fason nie pasuje do twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz!
    koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwieki na bluzce i koronka na kurtce są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja! Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, złote ćwieki na białej blizeczce plus super naszyjnik.
    świetnie to razem wygląda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula wyszła Ci super !
    fajnie wyglądasz !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Thanks for following me and I've now followed you back.
    Have a nice weekend.
    vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, ze kreatywna z Ciebie osóbka! to się ceni! i bluzka i kurteczka wyglądają zawodowo :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka jest fantastyczna! Gdybym nie przeczytała, to nawet bym nie pomyślała, że to DIY!
    PS Jeśli masz wrażenie, że przydałaby Ci się nowa para butów to wpadnij na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. J'adore! You look stunning in this easy breezy summer look!!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna!Masz taki ładny uśmiech!:)
    Zestaw baardzo mi się podoba,bluzeczka,łańcuch-super!<3

    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawę świetne zdjęcia, kobieta z pewnością siebie !!!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się bluzka :) Balerinki nie w moim stylu, ale i tak wszystko bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy7/14/2013

    Bluzka super, spodnie fatalnie leżą niestety na tobie :( idź do wranglera mają dobrze skrojone spodnie na takie kształty uwierz mi potrafią zdziałać cuda. Ewentualnie często w C&A możesz kupić fajne dżinsy ale nie kupuj z szerokimi dołami nie pasują ci. No i dodała bym np zamiast delikatnych balerinek np jakieś skórzane botki? Albo lordsy z ćwiekami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnych lordsów właśnie poszukuję ;-) A co do spodni to racja, ostatnio zakupiłam świetne jeansy w H&M.

      Usuń
    2. Anonimowy7/15/2013

      To polecam czarne lordsy ze złotą obramówka klasyka zawsze w modzie i beżowe z ćwiekami też do wszystkiego pasują i nadają charakterku ;)
      xxx

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia