20 czerwca 2013

paski na wiosnę

Kolejny strój idealny na wiosenne wyprawy rowerem. 
Tym razem odwiedziłam ogród botaniczny i udało się zrobić kilka zdjęć. 

Stylizacja nie jest jakaś wymyślna ani oryginalna, ale ma w sobie to co cenię najbardziej wygodę i dziewczęcy urok, z nutką trendów sezonu. 
Idealna na upalne dni jest bluzeczka w paski dodatkowo zdobiona różami, którą się zachwyciłam. Do tego wygodne buty, spodnie, mała torebeczka, która pomieści drobniaki oraz telefon no i możemy wybierać się na jazdę rowerem. 
Uwielbiam takie chwilę. 
Wreszcie dookoła jest pięknie i zielono ;-)







Torebka i buty - H&M, bluzka - WithVanityShop, naszyjnik - Primark, spodnie - priv, bransoletka - DIY

A korzystając z nowych wiosennych zdjęć zmieniłam również swój baner na FB - kliknij.
Od razu radośniej ;-)

14 komentarzy:

  1. fajna stylizacja, masz przepiękną torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka malusia torebeczka świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz i mi sie to podoba bo lubię wygodę a to jest najważniejsze :)

    Bardzo interesujący blog i oczywiście dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6/21/2013

    Kasiu jesteś niesamowicie uroczą osobą.Po prostu nie dość,że fajne stylizację prezentujesz,to jeszcze widać,że u Ciebie wszystko jest spontanicznie,na luzie,z puszczeniem przysłowiowego oczka w stronę innych blogerek i czytelniczek bloga;)Niektóre blogerki modowe są tak sztuczne jak lalka Barbie,kopiując z zaagranicznych blogów,nie dodając nic od siebie.Moda nie polega tylko na dobrym dobiorze ubrań,ale też pewnego rodzaju zabawie.Musi być fun z tego co się robi,dlatego tak trzymaj,bo blog na razie trzyma bardzo fajny poziom!A ja mam pomysł na post,może post o bieliźnie.Np.jaką lubisz,gdzie ją kupujesz,koronkowa czy sportowa,figi czy stringi,wątek o biustonoszach mógłby być ciekawy,bo wiele dziewczyn z dużym biustem ma problem z doborem odpowiedniego biustonosza.Pomyśl o takim wątku,trochę tekstu plus zdjęcia ulubionych kompletów bielizny mogłaby stworzyć naprawdę fajny post:)Pozdrawiam,wierna czytelniczka bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję, to dla mnie wiele znaczy i jest mi niezmiernie miło. Staram się prowadzić tego bloga tak, aby każda kobieta patrząc na zdjęcia powiedziała sobie: Kurcze ta dziewczyna może mając taką figurę to ja też mogę ;-)
      Nie kopiuję nikogo, ale uwielbiam oglądać pracę innych blogerek. Bardzo się cieszę, że ktoś dostrzega i docenia moją pasję i wysiłek. To prawda, że prowadząc blog mam przy tym zabawę i czerpię z niego pozytywną energię, bo uwielbiam zdjęcia.
      A co do postu o bieliźnie to jakieś czas temu pisałam o fantastycznym sklepie, w którym kupimy idealnie dobraną bieliznę. Przyznam się szczerze, że właśnie w tym sklepie doradzono mi jaki rozmiar powinnam donić i ten biustonosz jest teraz moim ulubionym ;-) znawczynią w doborze nie jestem, ale pomyślę w przyszłości nad jakimś przydatnym postem .
      Dziękuję kochana, że ejsteś moją wierną czytelniczką. Ogromne buziaki i dzięki za te przemiłe słowa :*

      Usuń
  7. Bardzo tu u Ciebie sympatycznie! Piekne zdjecia! Oczywiscie odwdzieczam sie i obserwuje!
    Przepraszam tez za poslizg, mialam troche wyjazdow i niestety zaniedbalam troche blog... ale jut jutro nowy post, zapraszam!
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluzka ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia