29 czerwca 2013

Sesja na kontenerART

W miniony weekend pierwszy raz zawitałam na poznańską plażę, czyli kontenerART. 
Jak co weekend odbywają się tam przeróżne imprezy. 

Tym razem wystawiał się tak butik Neat, w którym można było zakupić m.in. moje bransoletki.
Nie mogłam przegapić takiej okazji i w tej pięknej scenerii plażowej odbyła się mini sesja ;-)
Wszystkim w wolnej chwili polecam odwiedzenie tego miejsca. Opalając się można podziwiać widoczki, pograć w siatkę, zjeść coś, napić się, a wieczorem nawet posłuchać dobrego koncertu i pobawić się ze znajomymi. 
A oto kilka fotek.







bransoletka - By Dziubeka, buty i spodnie - Priv, torba - prezent od siostry, koszula - Second Hand.

28 komentarzy:

  1. BUTY są świetne, bardzo ładnie wyglądasz, promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie! buty i koszula bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa bluzeczka i śliczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula, ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buciki :) Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sesja ;>
    A ta branzoletkaprzecudna *.*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jest rewelacyjny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. odcienie mojego ulubionego koloru :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby spodnie były długie byłoby świetnie bo tak to połączenie butów z tymi spodniami skraca ci nogi. Buty same w sobie są cudne i kolorki dobrałaś bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buciki, świetna stylizacja! :)

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje kolorki! fajne sandałki;)
    trafiłam do Ciebie w zasadzie przez wyszukiwarkę Szczecińskich blogerek więc będzie milej mi sie tutaj zaglądało;

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna koszula ;)
    Ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważna przesyłka Dla Ciebie: http://oi43.tinypic.com/2jbu0cg.jpg

    Dziękuję Raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej miejscówie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetne spodnie! Ten kolor !

    OdpowiedzUsuń
  19. niebieski to nie mój kolor, jest jakiś taki... zimny :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy7/14/2013

    Po pierwsze super buty:) fajne kolory ale bluzka nie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia