16 czerwca 2013

Wiosennie i wygodnie, czyli zestaw na podróż

Dziś szybciutki post, w którym chciałam pokazać Wam mój strój na Wrocław Fashion Meeting.

Nie jest on jakiś wymyślny i nadzwyczajny, ale musiał nadawać się na podróż pociągiem, stąd ciemne spodnie, bo w takim środku komunikacji łatwo się wybrudzić. Strój miał być również wygodny, gdyż sporo się nachodziłam tego dnia oraz pomagałam siostrze w przymiarkach z modelkami przed pokazem, więc jakiekolwiek szpilki odpadały.
A jutro pokazę Wam zdjęcia z pokazu oraz produktów jakie można było zakupić podczas Wrocław Fashion Meeting, które odbyło się na stadionie we Wrocławiu.




Torebka - super-dodatki.pl, bransoletka - By Dziubeka, bransoletka na sznurku - szachownica, bluzka - withvanityshop, spodnie priv, okulary - SinSay, naszyjnik - Mariangie.

12 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka i bluzeczka !<3
    fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zolty, torba boska ^^


    wpadnij do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie kolorowo. Idealnie na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywny i rewelacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bransoletka ;)
    Śliczny kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne branzoletki <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, bardzo wygodny podróżny zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie udało mi się wybrać meeting ale za tydzien planuję być w wroclove fasion wake :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dodatki, bardzo lubię taki odcień niebieskiego ;)

    P.S. Przepraszam, że tak dawno nie odwiedzałam Twojego bloga :/ dzisiaj nadrabiam ;) Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia