17 czerwca 2013

Wrocław Fashion Meeting relacja

W sobotę miałam okazję pojechać do Wrocławia na fajne wydarzenie, jakim było Wrocław Fashion Meeting. Dopingowałam tam siostrze, która miała swój autorski pokaz - Beate Koniakowsky.
Na moim Instagramie na żywo mogliście śledzić, co się tam dzieje. Kto jeszcze mnie nie obserwuje zapraszam serdecznie - kliknij.
A poniżej jeszcze więcej zdjęć z tego wydarzenia.
Oprócz pokazów Młodych projektantów, których było aż 11, można było zrobić zakupy na przeróżnych stoiskach, gdzie wystawiały się znane nam firmy prowadzące sklepy internetowe.
Każdy mógł zobaczyć produkty na żywo przymierzyć, zakupić, albo zapoznać się po prostu z firmą. Wystawców było na prawdę dużo. Pośród torebek, okularów, ubrań butów, biżuterii, kosmetyków każda kobieta znalazłaby coś dla siebie.
Była to moja pierwsza wizyta na Wrocław Fashion Meeting i bardzo sobie ją chwalę. Organizację, wystrój i reklamę wydarzenia oceniam na 5+.

Backstage
Wystawcy



Pokaz mody






Projekty Beate Koniakowsky

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, też chciałabym widzieć to na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się wybrać, ale niestety wypadło mi coś innego. Fajna impreza!

    U mnie małe rozdanie, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, zazdroszczę Ci takiego wydarzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że warto było zobaczyć to na żywo :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, na pewno to była fajna impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że fajnie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku! :D gratulacje dla siostry!:) Bardzo fajne wydarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. modelki wszytskie zachwycały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszne okulary. Jak z klocków lego.

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze, chetnie bym sie wybrala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7/15/2013

    szkoda że nie pokazałaś dołu jak wyglądałam bo jak widzę marynarkę na tobie to już jestem na tak :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia