12 lipca 2013

Letnia różowa sukienka

Pierwszy raz odważyłam się założyć długą luźną sukienkę. Zawsze unikałam tego, bo uważałam że nie jest ona dla mnie. Zmieniłam jednak zdanie po tej sesji ;-)
Sukienka idealnie nadaje się na upalne dni oraz na plażę. Jest przewietna i bardzo wygodna. Sami wiecie, że nie mam figury modelki, ale myślę, że nie ma co się bać długich sukienek. Ja ubrałam ją idąc opalać się nad jeziorko i to był znakomity wybór. Sukieneczka w biuście troszkę za mała, ale to i tak nie powodowało dyskomfortu w noszeniu ;-)  

A jak Wam się podoba stylizacja?

Sukieneczkę znajdziecie w sklepie Venila.pl.







Sukienka - Venila.pl, bransoletka - Mariangie, naszyjnik - ByDziubeka, torebka - HM, japonki - priv.

21 komentarzy:

  1. ale masz cudowną sukienkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukieneczka <3 Myślałam by kupić podobną ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/12/2013

    Świetnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek :) ja też figury modelki nie mam, ale długość maksi i tak noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka.Muszę zkupić podobną : >

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz:))
    pasuje Ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz !
    przepiękna sukienka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie dobralas dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7/13/2013

    ładna , ale mogłaby byc krótsza , ta dodaje ci lat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka ;)
    Pasuje ci !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem powalasz...jesteś bardzo świeża i promienna, a ten look dodał Ci dziewczęcości. Mówię to całkowicie szczerze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie, chciałam właśnie aby look dodał dziewczęcości. Bardzo się cieszę, że ktoś to dostrzegł ;-)

      Usuń
  15. Ja też się przekonałam do długich sukienek/spódnic choć noszę XL :) Myślę, że odpowiednio dobrana wcale nie musi pogrubiać. Bardzo podoba mi się kolor twojej i dobrana do niej biżuteria :) Teraz żałuję, że nie wzięłam tej bransoletki mariangie właśnie z tym kolorem sznurka. Mój niebieski mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, że się nie podoba. Firma Mariangie ma tanie bransoletki zawsze można kupić sobie drugą ;-) Dziękuję za mile słowa.

      Usuń
  16. podoba mi się ta stylizacja i ten kolor sukienki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7/14/2013

    Fajna sukienka pasuje do twojej figury właśnie :) ale klapki bym zmieniła na jakieś ładne sandałki one zepsuły ten look

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny look- stylowy i kobiecy, ideał!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia