28 lipca 2013

Oxybrazja i wizyta w salonie kosmetycznym Dermed In

Niedawno miałam okazję wybrać się do salonu kosmetycznego Dermed in w Poznaniu ( adres: 27 Grudnia 7 w pasażu). Pierwszy raz na blogu skupię się na czymś innym niż tylko moda. Znawcą w tej dziedzinie nie jestem, ale mogę Wam opisać moje odczucia i tego co udało mi się dowiedzieć ;-)

Przyznam się szczerze, że pierwszy raz zdecydowałam się na Oxybrazję, czyli zabieg złuszczania solą fizjologiczną pod ciśnieniem.  Jest wykonywany ,,na mokro", metodą bezdotykową, za pomocą przyrządu, który doprowadza drobny, chłodny strumieniem powietrza, wody i soli na naszą twarz. Zabieg był bardzo przyjemny, poprawił koloryt mojej skóry, bardzo dobrze ją oczyścił i nawilżył oraz wygładził. Widać to było gołym okiem ;-) Czułam się doskonale. Takiego odprężenia było mi trzeba.
Sól fizjologiczna i chłód odczuwalny podczas zabiegu koił skórę i pozbawił ją obrzęków. Żadna maseczka tego nie spowoduje.
Oxybrazja jest bezpieczna, nawet dla kobiet w ciąży. Nasza skóra szczególnie latem potrzebuje takiego oczyszczenia i nawilżenia. Kto jeszcze nie próbował, gorąco polecam. Panie w salonie są przemiłe, a klimat i muzyczka w gabinecie zdecydowanie wpłyną pozytywnie na nasz nastrój.

Facebook salonu: Dermed In
Polubcie, aby być na bieżąco z promocjami i zabiegami

A oto adres:
ul. 27 czerwca 7 ( w pasażu)
tel. 61 851 90 38

A oto kilka zdjęć z pobytu w salonie kosmetycznym. Było fantastycznie ;-)


 Twarz oczyszczona z makijażu i czekam na zabieg ;-)

Zabieg trwa ok. 1 godzinki i jest wykonywany etapami na twarzy po 3 razy.

I już  po zabiegu. Teraz chwila relaksu z maseczką na twarzy ;-)


Twarz oczyszczona i zrelaksowana. 

Zapraszam do Dermed In ;-)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia! :))
    Zapraszam.
    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wcześniej nie słyszałam o tej metodzie złuszczania ale widać, że Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że taka metoda odprężenia jak najbardziej Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze, też chcę :) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. No trzeba o siebie dbać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny taki zabieg!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale fajnie miałaś.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. może kiedyś skorzystam z tego zabiegu :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie miałam takiego zabiegu ;) póki co wolę domowe spa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam chodzic do kosmetyczki, odprezam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba tu wspomnieć, że ten zabieg bardzo pomaga na trądzik- zabieg jest zabiegiem tlenowym, a bakterie wywołujące trądzik są bakteriami beztlenowymi- zatem sprężony tlen nie daje im się rozwijać:)
    U siebie w gabinecie tez wykonuje ten zabieg... szkoda tylko, że mi nie ma kto zrobić:)
    www.akademiakobiet.wix.com/lobez

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia