17 listopada 2013

Sale / moja wyprzedaż

Pogoda płata mi figle i brakuje czasu na zrobienie nowych zdjęć na bloga. Wracając o 18 z pracy jest już ciemno i ten jesienny chłód sprawie, że myślę tylko o ciepłym obiedzie i kawie. Jednak w ostatnich dniach troszkę się zmobolizowałam i zrobiłam porządki w szafach. Okazało się, że mam tyle ubrań, które są na mnie albo za małe albo po prostu nie mam ich do czego ubrać, że postanowiłam zrobić małą wyprzedaż w bardzo okazyjnych cenach.
Zaglądajcie zatem tutaj: WYPRZEDAŻ

Jeśli coś Wam przypadkie do gustu to piszcie do mnie na facebooku, albo na email: 
katarzynakoniakowska@wp.pl

Udzielam również rabatów przy większym zamówieniu. Zapraszam zatem na zakupy ;-)


9 komentarzy:

  1. Nie poznałam Cię na tym zdjęciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię, jak już o 16 jest ciemno ;<
    Muszę zobaczyć tę wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czas jesienno - zimowy trzeba przetrwać i byle do wiosny:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z rzeczy nie przypadło mi do gustu niestety ale chętnie bym zrobiła taką wyprzedaż... Ale niestety nie dam rady :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chyba zrobię Takie SALE- świetny pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym zdjęciu jak nie Ty! :D

    http://cos-dzisiejszego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też wyprzedaż
    Jak możesz wejdź na mojego bloga i kliknij w banner sheinside Po lewej stronie :) Bardzo mi na tym zależy . Dla Ciebie to tylko chwila a dla mnie bardzo dużo .Z góry dziękuję .
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. U Ciebie klikałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia