10 grudnia 2013

Kosmetyki firmy Forte Sweden

Dzień przed mikołajkami miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kreatywnych dla blogerek, które zorganizowała firma Forte Sweden. Był to na prawdę cudownie spędzony czas.

Zaproszono 8 blogerek i wspólnie z dwiema przedstawicielkami firmy, kilka godzin dyskutowałyśmy na temat różnorodnych kosmetyków, oczekiwań klientek, tego co cenimy w kosmetykach, na co wracamy uwagę przy ich kupnie, co nas denerwuje, a co zachwyca. Miałam również okazje poczuć się jak prawdziwa testerka i wybrać spośród nowych propozycji połączenie zapachowe, które najbardziej przypadło mi do gustu. Kto wie może jedno z moich wyborów trafi do sklepów ;-)
Wiele by tu pisać, aby oddać przynajmniej część klimatu tego spotkania. Każda z zaproszonych dziewczyn służyła radami i swoimi spostrzeżeniami, więc dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy na temat kosmetyków.
Drugą część spotkania zapamiętam na długo, gdyż pierwszy raz w życiu mogłam dobrać składniki do swojej odżywki do włosów i żelu pod prysznic. Świetne przeżycie i wspaniała zabawa. Efekty moich eksperymentów możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach.
W efekcie otrzymałam malinowy żel pod prysznic o zapachu grejpfruta i odżywkę do włosów o kompozycji zapachowej summer time.

Dziękuje ogromnie firmie za organizację tak fantastycznego spotkania i za obdarowanie nas wspaniałymi kosmetykami. Wy również możecie je dostać w sklepach takich jak:
- Rossman
- Tesco 
- Carrefour
- Auchan
- Intermarche
- Leclerc
- i czasami w Biedronce i drogerii Hebe

Wszystkie produkty tej firmy znajdziecie na stronie www.forte-sweden.com.
A oto kilka zdjęć kosmetyków tej firmy ;-)


Paczuszka którą otrzymałam od kuriera przed warsztatami.


Zdjęcia ze spotkania 
Mój żel i odżywka do włosów ;-)
A to cała paczuszka od firmy Forte Sweden.

6 komentarzy:

  1. cudowne pudełeczko i jego zawartość również

    OdpowiedzUsuń
  2. milo bylo Cie poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe spotkanie!!! super

    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywkę z aloesem Mrs. Potter's :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spotkanie kochana - fajna zabawa :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia