13 grudnia 2013

Zaczynam przygodę z muzyką

Wreszcie się zdecydowałam, wzięłam w garść i postanowiłam spełniać dalej swoje marzenia. Od dzieciństwa uwielbiałam śpiewać i marzyłam o tym, zatem wreszcie widać jakieś efekty tych dziecięcych celów.
W mikołajki miałam przyjemność zaśpiewać na małej imprezie dla sportowców w Poznaniu. Od niedawna dołączyłam do zespołu (duetu) Sunrise Sunset i jestem tam wokalistką. Są to dopiero moje początki, ale staram się rozwijać z każdym dniem i sprawia mi to ogromną radość. Z każdym występem będzie coraz lepiej, obiecuję ;-) Wkładam w to całe swoje serce.
Wszystkich zapraszam zatem serdecznie do polubienia naszego zespołowego facebooka - kliknij.
 Zatem jeśli szukacie jakiegoś zespołu na imprezy okolicznościowe, wesela, czy urodziny serdecznie zapraszamy i będzie nam niezmiernie miło, jeśli zagościmy na Waszej imprezie.

A oto kilka zdjęć z ostatniego występu. Szkoda, że nie oddają one tego, jak ludzie się wspaniale bawili.








spódniczka / skirt - Virgini
koszula / shirt - priv
bransoletka / bracelet - Nene Design
kapelusz / hat - second hand
szpilki /heel - priv

10 komentarzy:

  1. o łał gratuluje i życzę owocnej kariery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki. Fajnie, że twoje marzenie się spełnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia życzę, fajnie że udało ci się spełnić marzenie, oby spełniało się ono dalej :) granie na weselach to ciężki kawałek chleba więc tym bardziej trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello , what entice you to post an article. This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Thursday.
    jeux de foots

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę radości z spełnienia swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia