8 marca 2014

Płaszczyk w kratę

Dziś szybciutki post. Wybierając się na działkę, którą od niedawna posiadam, udało się zrobić kilka zdjęć.
Nie chodzi tu o jakąś wspaniała stylizację, czasami na blogu publikuję to w czym na co dzień chodzę. Tak było i tym razem, stąd płaskie kozaczki, aby móc w nich jeszcze coś porobić na działce. Nie chciałam przebierać butów tylko do zdjęcia. Chcę abyście też widzieli to co lubię nosić i chcę być jak najbardziej naturalna i autentyczna, gdyż wiem, że niejedne blogerki przebierają się tylko do zdjęć, a później wskakują w całkiem inne ubrania. Ja uwielbiam płaskie buty i w nich tez można wyglądać dobrze ;-)
Głównie chciałam zwrócić uwagę na płaszczyk w kratę, który przeleżał troszkę w szafie, a dostałam go od mojej mamy. Na początku nie byłam do niego przekonana, a teraz go uwielbiam.
Już nie mogę doczekać się wiosny, pierwszych kwiatów oraz lekkiego, ciepłego wiaterku. Dziś Dzień Kobiet życzę Wam wszystkiego dobrego. Buziaki ;-)





15 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądasz :)
    Pozdrawiam ciepło


    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszczyk :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszcz
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja :)

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci w tym płaszczyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super płaszczyk :) Ładnie Ci w nim bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudowny płaszczyk!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia