31 lipca 2014

#friendsie #somersby

Wpis powstał w ramach współpracy z Somersby i jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W związku z tym, że w ostatnim czasie bardzo popularne stało się robienie zdjęć selfie, powstał nowy pomysł #friendsie #somersby wymyślony przez zacnego Lorda Somersby. Różnica polega na tym, aby zastąpić egoistyczne zdjęcia własnej osoby, ujęciami robionymi z najbliższymi osobami. 
Przyznam się szczerze, że jest to o wiele ciekawsza forma zabawy i zmobilizowania się na odwiedzenia przyjaciół. Lord Somersby oprócz piwka sprezentował mi praktyczne cudo o nazwie friendsiemejker ( tj. urządzenie z wysuwanym metalowym ramieniem zakończone uchwytem do aparatu), które ułatwiło nam wykonanie zdjęć. 

Wy również możecie dołączyć do zabawy i otrzymać nagrody niespodzianki od samego Lorda Somersby. Wystarczy, że wykonacie zdjęcie ze swoimi znajomymi i udostępnicie je na Facebooku czy Instagramie. Fotkę należy otagować słowami #friendsie # somersby

Udanej zabawy i mam nadzieję, że to wasze zdjęcie spodoba się Lordowi i otrzymacie od niego niespodziankę.
Ja bawiłam się świetnie, teraz czas na Was :)





A oto paczka od Lorda Somersby. Dziękuję :)
 


Na koniec zabawy skorzystaliśmy z okazji i zagraliśmy w scrable. Same korzyści ze spotkania i od razu dzień jest lepszy :)

8 komentarzy:

  1. jak to dostać:P?

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE RÓWNOCZEŚNIE KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisałam w poście, zrobić zdjęcie z przyjaciółmi, opublikować je np. na Facebooku i otagować #friendsie # somersby. Powodzenia :)

      Usuń
  2. Lord Somersby jest wszędzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta akcja z #friendsie #somersby

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sprawa z tym statywem :) Fajnie że można go schować do torebki, bardzo przydatna rzecz. Zwłaszcza przy wspólnych zdjęciach kiedy to czasem ktoś musi zrobić zdjęcie i nie ma go wtedy na fotce a tak - problem rozwiązany. Bardzo lubię piwa tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia