20 sierpnia 2014

paznokcie to atut kobiety

Ostatnio mam fioła na punkcie paznokci. Co spotykam jakąś kobietę, pierwsze co rzuca mi się w oczy to oryginalny wzór, kształt czy kolor paznokci. Może to tylko moje spostrzeżenie, ale w tym roku znów jest ogromne zainteresowanie pięknymi dłońmi u kobiet. Choć nie jestem kosmetyczką i nie mam wielkiej wiedzy w tej dziedzinie, jednak chcę Wam pokazać ciekawą stronkę, na którą ostatnio się natknęłam.
Paznokciowy.pl to strona oferująca niezbędny sprzęt i akcesoria do zdobienia oraz pielęgnacji paznokci.
Ostatnio zastanawiałam się czy nie spróbować sama w domowym zaciszu robić sobie hybrydowe paznokcie. Co o tym myślicie? Ktoś próbował?

Bardzo często, gdy przeglądam jakąś stronkę zerkam również na facebooka. I oto co znalazłam ciekawego na paznokciowy.pl - ciekawy sposób przyozdobienia paznokci. Dla mnie efekt wspaniały i jak znajdę więcej czasu, wypróbuję go :) Tutaj instrukcja jak to zrobić - kliknij.


A co do samej stronki znajdziecie tam żele do paznokci, różnego rodzaju pilniki, frezarki do pedicure, tipsy i nail art i wiele innych akcesoriów. Mają też swój profil na Allegro. Na paznokciowy.pl można zakupić produkty marki Bass Cosmetics z Linii Profesjonalnej. O ile się nie mylę, moja kosmetyczna używała właśnie produktów z tej firmy. Skojarzyłam po opakowaniach :)
Mnie najbardziej interesowałby paznokcie hybrydowe, bo bardzo ładnie się prezentowały i długo utrzymały na moich dłoniach.
Ah kusi mnie ta myśl czy nie spróbować, ale poczytam jeszcze o tym, bo do malowania codziennie zwykłym lakierem nie mam już cierpliwości. Zgadzacie się ze stwierdzeniem w tytule postu ,, Paznokcie to atut kobiety"? Ja powiem, że TAK :)


13 komentarzy:

  1. Właśnie wróciłam od kosmetyczki. Pierwszy raz w życiu mam paznokcie żelowe. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona bo wygląda to estetycznie i jest wykonane profesjonalnie. Jednak na dłuższą metę jednak wolę malować paznokcie swoim lakierem co kilka dni innym kolorem. Kobieta zmienną jest :)
    A wzorki lubię też robić sama. mam kilka szablonów i naklejek. Albo używam taśmy klejącej :) Polecam ci tego bloga : http://kosme-tiki.blogspot.com/ Piękne rzeczy można stworzyć nie mając wcale profesjonalnych narzędzi a szpilkę wbitą w ołówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zakochana w tych wzorach modowych co znajdują się na paznokciach

    _________________
    ps. a u mnie? makijaż w zieleni

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem zadbane paznokcie to w 100% atut kobiet ;) Sama aktualnie zapuszczam swoje paznokcie do zadowalającej mnie długości, bo ostatnio były trochę kruche i łamliwe, dlatego teraz się regenerują ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie jest to atut kobiety! ;) ja sobie sama robię hybrydy i jestem baaardzo zadowolona, jak co to więcej na ten temat możesz znaleźć u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z kwiatkami paznokcie - boskie!!!
    <3 kisses
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kombinować z lakierami, więc może znajdę na tej stronie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli są zadbane i ładne, to jak najbardziej atut.
    Też zwracam uwage na paznokcie.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie wystarczy żeby paznokcie były same w sobie zadbane i naturalne, nie przepadam za tipsami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Super blog!

    Zajrzyj też na mój: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam moją imienniczkę ;D Rzeczywiście paznokcie mają duuże znaczenie ! Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia