2 października 2014

akcja z szafa.pl

Dziś dołączyłam do akcji ,,Blogerki wietrzą szafę".
Organizatorem jest portal bardzo dobrze Wam znany, czyli szafa.pl
Od dawna prezentuję tam w bardzo korzystnych cenach ubrania, w których już nie chodzę.

Akcja ta zmobilizuje mnie do ponownych porządków w szafie, bo przyznam się jestem ogromną ubranioholiczką.
Na chwile obecną sprzedaję ubrania, które możecie zobaczyć w widgecie.
Zapraszam na zakupy. Może coś Wam wpadnie w oko.

A niedługo ( prawdopodobnie w niedzielę) ruszy dla Was konkurs z portalem SZAFA.PL.
Śledźcie mnie na facebooku, aby być na bieżąco - tutaj.


P.S. Nowa dostawa ciuszków na szafa.pl nastąpi w niedzielę :)

5 komentarzy:

  1. powodzenia w sprzedaży!:)

    ______________
    a u mnie?
    must have w torebkach i butach

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na naszego bloga! Opisujemy tam gry, książki i filmy warte polecenia, a także dni z naszego życia. Wpadnij :saint-trinity666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam dotąd tej strony. Z reguły nic nie sprzedaję, ale dobrze wiedzieć gdzie można :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia