25 listopada 2014

stylizacja w tunice nietoperz

Już coraz trudniej ukryć ciążowy brzuszek w stylizacjach. Dobór stroju może wydawać się prosty, jednak dla mnie powoli to wyzwanie, bo najchętnie to chodziłabym tylko w grubych ciepłych swetrach, gdyż na dworze jest już chłodno. Jednak w ciąży wcale nie trzeba wyglądać jak strach na wróble.
Idealnie zatem sprawdziła się tunika od Modagram.pl, która spełniła wszystkie moje oczekiwania. Jest dłuższa, czyli plecy zakryte, luźna i wygodna. Dodatkowo ma krój tzw. nietoperka. Ze względu na chłodniejsze dni założyłam pod spodem jeszcze ze 2 bluzeczki, ale na wiosnę tunika będzie idealna :)

W zestawie pojawiły się również grube legginsy i klasyczne szpileczki. Buty na obcasie można zastąpić płaskimi botkami lub kozakami, ale w tej stylizacji zdecydowanie lepiej prezentują się szpilki. Ostatnio gustuję w kolorze mięty, więc nie mogło zabraknąć też dużej kopertówki w tym odcieniu.








tunika - Modagram.pl | kopertówka- Pracownia Basi Czarneckiej-Sobczak | bransoletki - Stradivarius | szpilki - No Boso | legginsy - TopShop |

10 komentarzy:

  1. Super kolorki:) Świetna kopertówka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach, bardzo mi się podoba outfit i te kolorki :) Piękna kopertówka :)
    zaobserowałam i liczę na rewanż :)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię !
    Zapraszam do siebie :) Dopiero zaczynam, ale kto wie, może ze mną zostaniesz :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalne połączenie;)

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka :-) super foteczki ,a Ty na nich :-) buziaki
    Jasne, Obserwuje :-*

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz radę , bardzo ładnie wyglądasz widać ,że ciąża ci służy : ) Piekna kopertówka : *

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna tunika, swietnie sie prezentuje. Pieknie wygladasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie, czyli coś mnie jednak ominęło :) Nie wiedziałam, że jesteś w ciąży. W takim razie ogromne gratulacje :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia