18 grudnia 2014

biżuteria na prezent

Moje zdanie jest takie, że jeśli nie wiemy co kupić swojej mamie, siostrze, ciotce czy przyjaciółce najlepiej zrobimy jak wybierzemy coś z biżuterii. Tego nigdy nie za wiele, a idzie Sylwester oraz karnawał, więc z pewności na jakąś okoliczność przyda się taki cudny dodatek do kreacji.

Jednym ze sklepów wartych uwagi jest Biżuteria INFI NITI
Tutaj znajdziecie wszystko co dusza zapragnie. 

Moje serce podbiły zegarki, które cudownie się prezentują. Ten miętowy przedstawiony poniżej, jak dla mnie cudo :) Jeśli nie wiemy, jaki kolor ktoś preferuje kupmy standardowy srebrny czy złoty, delikatny zegarek, który będzie można założyć na co dzień do każdego stroju czy do pracy, gdyż prezentuje się bardzo elegancko. Przykład możecie zobaczyć na obrazku nr 2.



Trafnym wyborem są również zegarki na skórce lub ekoskórce, najlepiej postawić na kolor biały lub czarny.





Dla bardziej odważnych osób, które nie boją się kolorów, warto zaryzykować w oryginalny wzór. Mnie zaciekawił ten z mapą świata, na prawdę świetny i ciekawy pomysł z takim tłem.





Dość o zegarkach teraz przejrzymy naszyjniki. Tu może być większy problem, gdyż to zależy od gustu. Ja osobiście lubię biżuterię w pastelowych lub żywych kolorach. Motyw czarnego ze złotem po prostu już mam, a nie lubię mieć kilku fasonów w tych samych odcieniach. Lubię różnorodność. 
Gdy nie wiemy jakie kolory interesują bliską osobę, wystarczy pod pretekstem pożyczenia na jedną noc naszyjnika i zasugerowania, aby pokazała co ma, a tobie może wpadnie coś w oko :)






Te i jeszcze wiele innych cudowności znajdziecie w INFI NITI, zapraszam do odwiedzenia ich Facebooka i powodzenia w szukaniu idealnego prezentu :)

16 komentarzy:

  1. Piękne zegarki i super blog:)
    z chęcią obserwuję:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria zawsze jest trafnym prezentem w szczególności dla kobiet bo nam nigdy nie jest mało błyskotek :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zegarki firmy Geneva. Są tanie, a bardzo ładne. Ja je kupuję na stronie eddibazar.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM ZEGARKI!! WSPANIAŁE!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria jest świetnym pomysłem na prezent, pokazałaś śliczne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kiedyś mąż kupił w prezencie zegarek i jakoś się nie wstrzelił w gust, jednak naszyjniki czy kolczyki potrafi wybrać piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wygrania bardzo ciekawy zestaw, a trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie:
    Co wprowadza Was w świąteczny nastrój?

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą biżuterią wcale nie jest tak łatwo, ale dobrze dobrana może być wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentują te zegarki :) Również sądzę, że przy braku jakiegokolwiek innego pomysłu na prezent dla np. mamy warto sięgnąć po jakąś biżuterię.

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobaja mi sie te klasyczne modele :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama uwielbiam dostawać biżuterię więc jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie zegarek to genialny prezent, ale wiadomo, że nie na każde święta, bo nikt codziennie nie zmienia zegarka

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kto by nie chciał dostać biżuterii na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zegarki i wiem po sobie, że to idealny prezent dla każdego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia