12 grudnia 2014

Na prezent czyli promocyjne koszulki i etui na telefon

W końcu udało się uporządkować koszulki i etui na telefon, które mam dla Was w promocyjnych cenach.
W moim sklepie ruszyła przedświąteczna wyprzedaż - TUTAJ.

Koszulki już od ceny 10 zł za szt., a własnoręcznie robione etui na telefon za 12 zł !!!

To świetna okazja, aby za niewielką kwotę sprawić komuś świetny prezent pod choinkę.
Zapraszam Was na zakupy.
Promocyjne koszulki - TUTAJ.
Promocyjne etui - TUTAJ.

Zamówienia składajcie przez prywatną wiadomość na facebooku.
Życzę udanych zakupów, a przy okazji zajrzyjcie również do mojej szafy, a tam również w atrakcyjnych cenach ciuszki - TUTAJ.



6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;) U mnie nowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koszulki ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia koszulka jest genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Obserwuję :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia