24 stycznia 2015

Eleganckie portfele dla niej i dla niego

Uważam, że elegancki portfel powinien posiadać każdy prawdziwy mężczyzna jak i ceniąca sobie elegancję kobieta. Przecież nikt nie lubi wyciągać w sklepie rozlatujących się rzeczy, czy portfela z dziurawą kieszonką na monety, a niestety czasami widziałam takie sytuacje jak pracowałam w sklepie. Później jest zdziwienie, że kasa gdzieś wypadła i jak to możliwe.
Dziś chciałam Wam pokazać gdzie możecie kupić przepiękne eleganckie portfele, za niewielką kwotę. Taki przedmiot jest idealny na prezent dla naszego mężczyzny, rodziców, czy dziadków.

W sklepie camasso.pl znajdzie eleganckie, klasyczne portfele, które przypadną do gustu większości. Są bez udziwnień, pstrokatych kolorów, czyli z prostymi wzorami i z klasą. Portfele przychodzą w bardzo eleganckich pudełeczkach, co dodaje im renomy i cieszą oko. W związku z tym, że mój mąż obronił ostatnio pracę magisterską i zbliżają się jego urodzinki, wybrał sobie czarny, skórzany, mały portfel, zapinany z boku. Poniżej zaprezentuję Wam zdjęcia, a ten model znajdziecie TUTAJ.




Portfele są identyczne jak na zdjęciach pokazanych w sklepie. Są wykonane ze skóry naturalnej. Model który wybrał mój mąż jest bardzo poręczny, mieści się do kieszeni i właśnie takiego szukał ;)

Poniżej możecie zobaczyć jeszcze inne modele portfeli w sklepie camasso.pl. Gorąco polecam i na pewno się nie rozczarujecie.

Tutaj link do działu portfele damskie i męskie - KLIKNIJ.

35 komentarzy:

  1. takie klasyczne zawsze się sprawdzą :)

    _______________________
    outfit za grosze
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne. Podobaja mi się. Klasyka to jednak to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo przywiązuje do portfeli i wstyd się przyznać, ale przeważnie noszę tak długo, aż już naprawdę zaczynają wyglądać nieciekawie...
    Prowadzisz bardzo ciekawy blog :-) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te portfele, wyglądają naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne , jeszcze jakby byly pelne!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/pink-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfele są bardzo ładne tylko nie w moim guście.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny portfel :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam klasyczny czarny i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem wierna sieciówkowym portfelom jak narazie :) trzeba zmieniać co jakiś rok ale chyba jeszcze nie dojrzałam do skórzanego porządnego portfelika :)

    Pozdrawiam,
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fly mnir najlepszy czarny klasyczny :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt w moim stylu ;))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam skórzany portfel i jestem bardzo zadowolona :)
    Obserwuję :)

    www.threedl.bllogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny portfel z pucini ... trochę wkurza, że czasem wylatują karty ;p
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę podobaja mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój mąż na urodziny od naszych wspólnych przyjaciół dostał portfel zakupiony w sklepie Wojas. Piękny. Dawno nie widziałam tak dobrego wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny blog. Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi twój link w kom i że teraz moja kolej ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo eleganckie portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! ;) dużo inspiracji xd
    http://imagination-eb.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam blogowanie, więc liczę na wsparcie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem trochę maniaczką portfelową, bo wszystkie mi się podobają i zawsze mam problem, by wybrać jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Portfele to super prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają na porządne ; )) Dobry portfel zawsze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Love these pictures :)
    Xo
    Valentina
    http://fashionneed09.blogspot.it/2015/01/valentines-giveaway-fecbek.html#more

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny portfel ! muszę właśnie sobie jakiś kupić chetnie zajrzę na stronę ;)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Portfel rzeczywiście wygląda bardzo elegancko :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne :) lubię takie wzory pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny ten portfel - widzę, że mamy podobny gust :) Czarne, proste portfele wyglądają bardzo elegancko. Ostatnio kupiłam mężowi na rocznicę bardzo podobny, tylko chyba trochę mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam taki: http://betterlook.pl/portfele-damskie-1800/Skorzany-portfel-damski-Loren-.html w gruncie rzeczy nie stać mnie na skórzane albo jakieś inne cuda na kiju. Na razie na lepszy nie mogę sobie pozwolić, a ten jest całkiem pojemny jak na moje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, portfele cavaldi :) Dostałam jakiś czas temu na prezent i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo funkcjonalny i solidnie wykonany, przynajmniej ten, który ja mam. W ogóle wcześniej nie znałam tej marki, więc się miło nią zaskoczyłam. Myślę, że warto zainwestować w taki portfel. Nie wiem, czy mają stacjonarne sklepy, ale w internecie są np tu http://www.arwena.com/onas.php

    OdpowiedzUsuń
  30. O, portfele cavaldi :) Dostałam jakiś czas temu na prezent i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo funkcjonalny i solidnie wykonany, przynajmniej ten, który ja mam. W ogóle wcześniej nie znałam tej marki, więc się miło nią zaskoczyłam. Myślę, że warto zainwestować w taki portfel. Nie wiem, czy mają stacjonarne sklepy, ale w internecie są np tu http://www.arwena.com/onas.php

    OdpowiedzUsuń
  31. Sprawiłam taki portfel chłopakowi i jest bardzo zadowolony, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia