22 lutego 2015

Wyprzedaże w internecie

Mam teraz sporo wolnego czasem, zatem nie raz nie chce mi się wychodzić na spacery po sklepach, więc zasiadam przy komputerze i tu szukam ciekawych ofert i wyprzedaży. Może też tak macie, ale często zanim coś kupię w sklepie stacjonarnym, to cenę sprawdzam w internecie. Zaskakuje mnie, gdy znajduję ten sam produkt o wiele tańszy w sieci. Ah ten wspaniały rozwój technologii! Dzięki temu ułatwiamy sobie życia i zaoszczędzamy czas ;)
Jeśli lubicie wyprzedaże i nie macie ochoty chodzić od sklepu do sklepu, aby to wszystko obejrzeć i znaleźć zapraszam na stronę www.allsales.pl. Jest to serwer zbierający informację o wyprzedażach z różnych sklepów modowych ( m.ni. Adidas, Converse, Timberland, Deichmann, Promod, Asos, New Look i wiele innych). Jak dla mnie to spore ułatwienie ;)

Poniżej kilka rzeczy, które wpadło mi w oko.


Marki: Nike, Aldo, Answear.

6 komentarzy:

  1. Szara sukieneczka jest cudowna :)
    Ja jakoś nigdy nie szukam w internecie, częściej sięgam do sklepów stacjonarnych, a już najczęściej do secondhandów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wyszukałaś ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak mam często sprawdzam ceny w necie:-)ale jak coś mi wpadnie w oko to już cena nie ma aż takiego znaczenia mówię oczywiście o jakiś normalnych kwotach:-)
    pozdrawiam
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nike sa przesliczne! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    http://dalide.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. a tej strony jeszcze nie znam, ale chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia