30 marca 2015

Kosmetyki Barwa - tonik siarkowy

W poprzednim poście mogliście zapoznać się ze specjalistycznym szamponem siarkowym antybakteryjnym firmy Barwa, a dziś opiszę Wam drugi z produktów, które testowałam.
Znajdziecie go tutaj.

2. Specjalistyczny TONIK siarkowy antybakteryjny

Według opisu na opakowaniu, jego działanie:

  • dokładnie oczyszcza skórę,
  • zwęża rozszerzone pory,
  • odświeża cerę,
  • tonizuje skórę,
  • działa przeciwzapalnie,
  • zmniejsza rozwój zaskórników i stanów zapalnych,
  • wygładza skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Efekt po zastosowaniu:
  • właściwe pH skóry,
  • świeża i czysta skóra bez uczucia ściągnięcia,
  • zmniejszone błyszczenie się skóry.

Moja opinia

ZALETY:
- bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach,
- odczuwa się, że skóra twarzy jest odświeżona, gładka, dobrze wygładzona i oczyszczona,
- wydajny produkt, mi 2 ( czasami 1) waciki nasączone tonikiem wystarczyły do bardzo dokładnego oczyszczenia skóry twarzy
- niedoskonałości na skórze rzeczywiście znikają już po kilku użyciach
- cena produktu 12,29 zł i moim zdaniem na prawdę wart tej ceny ;)

WADY:
- brak

Moja OCENA: 10/10

A jutro kolejna recenzja ;)

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo ciekawie. Pozdrawiam,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA niestety mam uczulenie na siarkę ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. używam kremu jednak z dystansem ;) strasznie wysusza
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia