10 kwietnia 2015

Przegląd wiosennych butów

Nareszcie prawdziwa wiosna. Jutro cały dzień spędzę na dworze, łapiąc te piękne słonko, bo ma być aż 21 stopni! Oczywiście umilę sobie czas czytając książkę. Już nie mogę się doczekać.

A w dzisiejszym poście chciałam się przyjrzeć propozycjom na wiosnę i sprawdzić, co interesującego można znaleźć w sklepie internetowym czasnabuty.pl. Z pewnością jakaś jedna para nowych bucików by się przydała ;)


Tylko dziś trwa promocja -20% na wszystkie modele butów w tym sklepie do godziny 24.
Należy wpisać tylko hasło: PNZ0415


Mnie osobiście w tym roku zachwyciły Slip ony. Idealne na spacery, wygodne i w sam raz na wiosnę. Na pewno nie będą obcierać i jest to jakaś alternatywa dla popularnych balerinek. No i co najfajniejsze nie trzeba ich sznurować ;)

Oto kilka ciekawych modeli:

Klasyczne czarne za 19,90 złbiałe pikowane 29,90 zł, w kwiaty 29,90 zł.
slip on buty

Lakierowane 59,90 zł, matowe 59,90 zł, wężowe z zamkiem 59,90 zł.

Na platformie w kwiaty 44,90 zł, pikowane na platformie 74,90 zł, beżowe 34,90 zł.


Poniżej jeszcze kilka wiosennych modeli, które wpadły mi w oko.

Błękitne adidasy 89,90 zł, lordsy 59,90 zł, kalosze sztyblety 39,90 zł.

Beżowe szpilki 79,90 zł, szpilki z siateczką 79,90 zł, sneakersy 109,90 zł.

Czarne sneakersy 109,90 zł, sneakersy w kwiaty 69,90 zł, sneakersy płaskie 34,90 zł.



A Wy jakie buciki preferujecie na wiosnę?


10 komentarzy:

  1. Ja właśnie poluje na slipony :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez ciebie butów strasznie mi się podobają Sneakersy płaskie. Są genialne :*

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość butów mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie właśnie slip-on średnio się podobają.
    Wolę buty sportowe ;)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wolę właśnie płaskie buty :) a przy okazji na kiedy masz termin porodu? Chyba jakoś niebawem... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty świetne, ceny zachęcają.
    Zapraszam : http://niezawodna-niezawodna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idzie wiosna, kobiety wyciągają z szafy szpilki :)
    I niezawodnie wygodne balerinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia