7 kwietnia 2015

sezon ślubny

Pomyśleć, że jeszcze tak niedawno, bo w lipcu zeszłego roku sama przeżywałam zbliżające się własne wesele. A tu za chwilkę będę obchodzić swoją pierwszą rocznicę. Przed ślubem szczególnie Panie młode mają mnóstwo pytań, szukają informacji w internecie, oglądają przeróżne inspiracje dotyczące dekoracji sali, czytają różne ciekawostki o weselu itp.
Na moim blogu również znajdziecie posty dotyczące moich przygotowań oraz jak to wszystko wyglądało w rzeczywistości, ale mogę Wam również polecić bardzo ciekawą stronkę zaślubiny.com.pl
Znajdziecie tam ciekawe porady dotyczące m.in. ślubu w plenerze ( od 2015 roku można już go brać w Polsce), jak powinna wyglądać panna młoda na poprawinach, na co zwrócić uwagę podpisując umowę z fotografem, wypożyczać suknie ślubną czy kupować nową, itp.

Oto kilka inspiracji. W końcu sezon ślubny można uznać za otwarty ;)









Mój bukiet ślubny ;)

A jeśli któraś z przyszłych Pań Młodych byłaby zainteresowana kupnem używanej sukni ślubnej, sprzedaję swoją tutaj.


Zatem kto szykuje się do ślubu?

12 komentarzy:

  1. Ja, ja, ja! ;) 25 lipiec jest mój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie mam jeszcze czas. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już po, ale jak najbardziej sezon ślubny jest u nas na czasie, bo właśnie wtedy mój mąż ma najwięcej pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie to dopiero czeka :P

    ____________________________
    minimalism blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem po, ale jeśli mogę dodać coś od siebie polecam uszycie sukni u dobrej krawcowej zamiast kupowanie w salonie, gdzie zapłaci się dwa razy drożej :) Ja moją znalazłam w SH, miałam szczęście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne inspiracje ^^

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Post dla mnie jak znalazł. Ja miałam takiego farta, że kupiłam pierwszą suknię, którą miałam w ogóle okazję mierzyć. Powiedziałam, że musi być moja i koniec! Stronę przejrzę w przyjemnością. Na pewno znajdę jakieś ciekawe informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna suknia :) JA dopiero za dobre kilka lat jak mi się poszczęści będę się przygotowywała :D

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia