18 maja 2015

blogi które inspirują

Od dawna myślałam o tym, aby pokazać Wam blogi, które mnie inspirują, zachwycają i uwielbiam na nie zaglądać. Lista jest o wiele dłuższa, ale pokażę Wam mini zestawienie najbardziej ulubionych. A Wy jakie blogi byście jeszcze polecali?

1. Estelle Fashion

Uwielbiam tego bloga. Piękna blogerka, idealna figura i stylizacje, które zawsze mnie zachwycą. Ta dziewczyna ma coś w sobie, że przyciąga. Zdjęcia na blogu są rewelacyjne i każdy zestaw wygląda na niej bosko. Podziwiam jej zaangażowanie, gdyż posty pojawiają się regularnie, czasami nawet codziennie i większość to właśnie stylizacje. Ciekawe jaką ma szafę, aby pomieścić tyle cudownych ubrań ;)


2. Jest rudo

Ten blog odkryłam dość niedawno, ale jestem nim zauroczona. Blogerka udziela rad i dzieli się swoi doświadczeniem w zakresie fotografii. Zamieszcza świetne zdjęcia i pokazuje na co zwrócić uwagę, gdy rozpoczynamy swoją przygodę ze zdjęciami. Posty pisane są z lekkością i miło się je czyta. Gorąco polecam!


3. STYLOLY

Mówcie co chcecie, może dla niektórych za słodki blog, a ja go i tak uwielbiam. Piękna blogerka z fantastycznym dziewczęcym stylem. Stylizacje zawsze zachwycąją moje oko. Na blogu znajdziecie zawsze dużo pięknych zdjęć.



4. Beauty Fashion Shopping

Ten blog to chyba znacie ;) Znów kolejna przepiękna blogerka ze świetnymi stylizacjami. Mam wrażenie, że blog troszkę się zmienił, jest w nim więcej zdjęć z podróży, ale i tak chętnie na niego zaglądam. Przynajmniej znajdę na nim coś innego niż tylko modę. Na zdjęciach zawsze perfekcyjny makijaż i ciekawy styl ubioru. Na prawdę warto tu zaglądać ;)


5. What Anna Wear?

Tu nie trzeba dużo pisać, ten blog musisz po prostu zapamiętać! Miłośniczka sportu i podróży. Zdjęcia  z wypraw zapierają dech. Blog prowadzony profesjonalnie, czasami ma się wrażenie jakbyśmy przeglądali jakiś magazyn. Rewelacja!


6. DE LA FASHIVA by Iwona Gulbas

Blog dla prawdziwych kobiet, które kochają siebie. Iwonka dodaje otuchy, napaja pozytywną energią i pokazuje jak dobrze czuć się z krągłościami. Miłośniczka mody i pięknego makijażu.


7.  Cheersmyheels

Dziewczyna ma prawdziwy potenjał! Uwielbiam ten styl, taki seksowny i kobiecy. Blog przepiękny, pełen profesjonalizm. O tej dziewczynie jeszcze nie raz usłyszycie ;)


A jakie są Wasze ulubione blogi? A może niedawno sami odkryliście nowy, świetnie zapowiadający się blog? Ja lecę teraz do mojego maluszka ;)

12 komentarzy:

  1. naprawdę świetne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice blog.Follow and get followed back via GFC.Please write in comments that you have followed me so that I can follow you easily.Love you.Kissess.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne blogi, ale szczerze mówiąc nigdy na nie nie wchodziłam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne blogi, tylko 2 z nich znałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwóch pierwszych nie znałam, z chęcią zajrzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne blogi ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z polskich blogów mój zdecydowany nr1 to jestem kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, nie znam żadnych z tych stron. Ale z ciekawości je odwiedzę.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Esterę i jej blog, uważam że to prawdziwy modowy autorytet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żadnego z tych blogów nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie wszystkie przestawione przez Ciebie blogi, znam, odwiedzam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia