14 maja 2015

pierwsza stylizacja po ciąży

Powracam ;) Oto pierwsza stylizacja po 2 tygodniach od narodzin synka. Do figury sprzed ciąży jeszcze sporo pracy, ale jakoś muszę to przetrwać i spokojnie dojść do siebie. Jednak w tym czasie w czymś też trzeba chodzić.
Bluza od Romwe, którą mam na sobie wpadła mi w oko, gdyż jest taka wiosenna i jest wykonana z fantastycznego śliskiego materiału. Nadruk w postaci róży to taki pozytywny akcent, który powoduje u mnie uśmiech. Do zestawu dobrałam obowiązkowo szpilki, małą torebeczkę i zestaw bransoletek.

A Wy jak długo wracałyście do figury sprzed ciąży? Ja niestety miałam cesarkę i będzie trwało to dłużej.







Bluza - Romwe | torebka - HM | bransoletki - Fashion Hand | szpilki i spodnie - priv |

21 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Ciekawe ile mi zajmie powrót do figury sprzed ciąży. .. zapraszam do siebie www.mamowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo fajnie, gratuluje Synka, ja mam termin dopiero na lipec :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę! Byle żeby mieć motywację. Mnie też ciekawi ile mi zajmie powrót do formy, chociaż jak zaszłam w ciążę to już byłam dobre 7-8 kg na plusie. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza, ty wyglądasz świetnie ale chyba troszeczkę maluszek daje w kość bo widać zmęczenie na twej twarzy, powodzenia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/15/2015

    Jak się nazywa Twój maluszek? Wyglądasz bardzo dobrze, jak będziesz już mogła to ćwicz nogi i będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma na imię Sebastian. Z ćwiczeniami czekamdo 6 tygodni po porodzie, aby rana dobrze się zagoiła.

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz!


    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza, mi też wpadła w oko i ją zamówiłam od romwe, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza i torebka :) dużo zdrowia dla Ciebie i synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna bluza, a kolor tych spodni... Chabrowy cudo *_*

    Powrotu do stanu przed ciąży i gratuluję zdrowego synka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno po cesarce faktycznie trudniej dojść do poprzedniej figury :) Ale jestem pewna, że dasz sobie radę :D
    Kasiu, wyglądasz na zmęczoną. Wypocznij :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza :)



    Za każdy komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema szczerymi komentarzami :)

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Nawet bym nie powiedziała, że jeszcze niedawno miałaś brzuszek. Świetna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Kocham małe dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :-) Widzę, że już śmigasz w butach na obcasach :-) ja miałam trochę opuchnięte stopy na początku i musiałam poczekać na założenie szpilek :-) Jestem 7 miesięcy po cc i zaczęłam ćwiczyć 8 tyg. po porodzie. Początkowo spokojnie, a po jakiś 2 miesiącach ostro wzięłam się po roboty i mimo, że jeszcze długa droga przede mną to udało mi się zrzucić 3 kg i do wagi sprzed ciąży zostały mi jakieś 4 kg :-)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia i wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą samą bluzę, jest fajna, ale trochę krótka. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5/21/2015

    Jak na dwa tygodnie po porodzie i jeszcze cesarce naprawdę wyglądasz OK! Nie ma co szarżować w końcu cesarka to normalna operacja więc lepiej dojść do pełnego zdrowia dopiero zacząć ćwiczenia :)
    Stylizacja naprawdę fajna - super z Ciebie młoda mamuśka! Jedyne co bym zmieniła to torebeczkę, która jest za mała przez co zaburza proporcje i spodnie tak zrolowane na dole również gdyż pogrubiają najszczuplejszą część nóg czyli kostki i nogi robią się "cięższe" spróbuj trochę podwinąć na zewnątrz lub do środka spodnie i powinno być OK ;)
    Pozdrowienia dla Ciebie i Maluszka! Niech rośnie zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia