20 czerwca 2015

moje modowe marzenia

Dziś taki marzycielski post. Czy zastanawiałyście się nad tym, co byście chciały znaleźć w swojej szafie, gdybyście mogły kupić co tylko chcecie. Jakie są Wasze modowe marzenia? Wiem, że ubrania nie są najważniejsze w życiu, ale gdzieś tam w głębi chciałabym się przekonać, czy rzeczywiście warto kupić markowe buty znanego projektanta, jakie to uczucie ubrać się od stóp do głów w tym, co tylko zapragnę wchodząc do luksusowego sklepu. Jak to jest mając na sobie najdroższą sukienkę z najnowszej kolekcji. Normalnie byłoby mi żal wydać swoje oszczędności na drogie ubrania, ale gdybym mogła wybierać, co zechcę i nie ja bym za to płaciła, to kto wie ... Choć przez jeden dzień poczuć się jak żona z Hollywood. Haha marzenia, ale co tam ten post właśnie o tym ;) Oto lista moich modowych marzeń.

1. Buty od Christian Louboutin - czyli szpilki!!! Zachwyca mnie, chyba jak każdego ta charakterystyczna czerwona podeszwa. Jestem ciekawa czy są dobrze wyprofilowane,czy idealnie pasują do stopy i co najważniejsze czy są mega wygodne, bo wysokość szpilki to co najmniej 12 cm, czyli jak dla mnie są dość wysokie. Jednak na stopie prezentują się imponująco.

seksowne szpilki








2. Torebka Chanel - tu nie trzeba nic dodawać, po prostu taką torebkę trzeba mieć, jednak należy uważać na podróbki, gdyż znaczek Chanel, to najpopularniejsze podrabiane logo. Klasyczna czarna torebka to zdecydowanie moje marzenie, które z pewnością zdobiłoby moje ramię na nie jednej ważnej imprezie ;)






3. Suknia od Valentino - oj na prawdę skryte marzenie. Takim prezentem byłabym zachwycona i czułabym się w niej nieziemsko seksowna ;) Moje serce podbiły kreacje w kolorze czerwonym.





4. Ubrania Chloe - piękne, eleganckie ubrania, bardzo kobiece, idealne dla prawdziwej bizneswoman. Fajne delikatne kolory urzekły moje serce.





5. Ubranie od Gucci - chcę wszystko z metką Gucci, to marka dla odważnej, zdecydowanej i silnej kobiety.



6. Kreacja Versace - ubranie tej marki od razu się wyróżni i zachwyci. Odważne kroje i wzory to cechy charakterystycznej tej marki. Mieć coś od Versace to prawdziwa klasa i luksus. Po prostu Wow !!!





Ale się rozpisałam. To chyba najdłuższy post, jaki pojawił się na blogu, ale co tam pomarzyć  i pooglądać można. A teraz wracam do rzeczywistości i idę szukać czegoś w mojej skromnej garderobie.


24 komentarze:

  1. Oj chyba każda z nas chciałaby mieć Chanelkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez moje skryte marzenie :)
      a co do butów to ich opinie znajdziesz tutaj http://beauty-fashion-shopping.pl/2014/12/26/moj-wymarzony-zakup/

      zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

      Usuń
  2. czerwona koronkowa sukienka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. też czasem marzę o takich rzeczach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie interesuje się jakoś bardzo modą ale lubię czytać takie blogi z pasją. To naprawdę fascynujące jak ktoś ma taką pasję i nią żyje :D Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenia... te 2 buty od początku są boskie :P Dla mnie tam nie ważna metka... ale wyglądają cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe nie pigardzilabym takimi perełkami :)


    ___________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o buty to niejedną parę ChL bym chciała, do tego jeszcze Manolo, Jimmy Choo i Isabel Marant. Torebkę Chanel oczywiście też bym gorąco powitała w szafie ;) A sukienkę Ellie Saab - jakąkolwiek, uwielbiam na nie patrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Równiez chciałabym mieć tą torebkę Chanel ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cuda! Nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania od Guci, które pokazałaś bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś się dorobię takiech cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj rozmarzyłam się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosztowne te Twoje marzenia. Ja nie przywiązuję wagi do metek, więc moja na szczęście są sporo tańsze. Choć nie powiem, żeby było ich mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wpis. Pomarzyć nie zaszkodzi :) Przyznam się, że planowałam coś podobnego jako wpis świąteczny, ale bardziej w charakterze listy prezentów, które każda z nas chciałaby dostać. Modowych prezentów. I wiesz co? Pierwsze twoje trzy pozycje pokrywają się z moimi! Pomysł ostatecznie nie został zrealizowany, bo chciałam przynajmniej dziesięć pozycji, ale z bardziej konkretnymi rzeczami i nie wyrobiłam się w czasie. Może następnym razem :)

    Ta chanelka, biało-złota, jest prześliczna!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. the same here, talk gdzie na to wszystko pieniedze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy6/21/2015

    Taaa, hehe sukienka z twoimi gabarytami tylko by podkreśliła niedoskonałości. Wez się najpierw poważnie za dietę i ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne dla anonima to ktoś grubszy w sukienkach od projektanta nie może chodzić. Ciekawe jaką ty masz figurę i we wszystkim wyglądasz anonimie idealnie!

      Usuń
    2. Anonimowy6/23/2015

      ale dobrze ten ktoś napisał przecież nie ma co sie oszukiwać że jesteś szczupła nie ważne czy przed ciążą czy po. Lepiej nie stosuj żadnych diet bo to nic nie da wiem po sobie ostatnio udało mi sie schudnąć 8 kg i nie jestem na diecie:)- najlepiej jest wyeliminować słodycze napoje i inne niezdrowe rzeczy,jesc malo ale czesto i ruszać sie. I napewno nie dam sobie wmówić że dobrze sie czujesz z taką wagą i że mogłabyś dobrze wyglądać w sukience np od Versace

      Usuń
    3. W poprzednim poście pisałam, ze chciałabym troszkę zrzucić i że do diet się nie nadaję, też wyznaję podobną zasadę, tylko u mnie z wagą bardzo powoli idzie. A przecież nie mówmy że w sukience od Versace mogą chodzić tylko szczupłe dziewczyny, te ze średnią figurą równie dobrze będą wyglądać. Ten post to tylko moje modowe marzenia, a idealna figura gdzieś tam w marzeniach też jest.

      Usuń
  16. Tez mam skryte marzenie o sukience Versace, ech!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A kto nie marzy o "Loubutinkach", torebce CHANEL czy ubraniach od Versace? Kiedyś się dorobimy - i ja i Ty :D
    ♥ Pozdrawiam i zapraszam www.inmyf.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienki są rewelacyjne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia