21 sierpnia 2015

Letnia stylizacja

Lecę do Was z nowym postem, a w nim letnia stylizacja. Kilka lat temu była moda na wiązanie koszulek. Pamiętam jako dziecko lubiłam tworzyć na nich supeł. Tym razem znów powracam do takiego sposobu noszenia bluzek, z resztą koszulka pochodzi ze sklepu Dresslink i przyszła tak duża, że od razu nasunął mi się właśnie taki pomysł jej pokazania. Za cenę 0,01$ nie ma co narzekać, bo udało się załapać na promocję na stronie. Co chwilę dorzucane są tam nowe rzeczy w takich atrakcyjnych cenach.

Chciałam troszkę pokombinować i do luźnej koszulki dobrałam przepiękny naszyjnik od Happiness Boutique. Jakiś czas temu na facebooku prezentowałam Wam ich pudełeczko, a teraz zerknijcie na naszyjnik. Mnie zachwycił jak tylko zobaczyłam go na stronie, ale w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy. Dodatkowo otrzymałam w pudełeczku karteczkę, że z naszyjnikiem można pływać, biegać, chodzić w deszczu itp. i nie powinno się z nim nic stać. Szczerze to chyba jest prawda, bo nosząc go w upalne dni od potu nic się z nim nie stało. Więc jeśli chcecie sobie sprezentować coś porządnego to zaglądajcie na stronę. Mój naszyjnik znajdziecie TUTAJ.












spodnie - Dresslink | bluzka - Dresslink | naszyjnik - Happiness Boutique |  torebka - Susette | buty - priv | bransoletka - Fashion Hand |

21 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka. Niby zwykła, ale jednak fajna :)
    http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba troszkę za bardzo ją naciągnęłaś lecz całość prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest na prawdę duża i ma spore wycięcie. Może gdybym miałam płaski brzuch to bym ją podciągnęła wyżej ;)

      Usuń
  4. super! buciki urzekły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super patent z zawiązaną bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) Zaczynam prowadzić blog o fotografii jeśli chciałabyś poczytać to wpadaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale upolowałaś tą koszulkę! :) Fajnie wyglądasz.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny,niezobowiązujący zestaw:) Super pomysł z supelkiem na koszulce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw, podobają mi się buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam fazę na wiązanie koszulek ;)
    Bardzo podoba mi się stylizacja. Kolorystycznie i... ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny naszyjnik i torebka! super wyglądasz;))

    www.nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię związywać tak bluzek, ale uwielbiam tego typu naszyjniki
    Pozdrawiam
    Randa
    Zorza poranna
    Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i bardzo ładny naszyjnik :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba torebka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie czerni z bielą to zawsze dobry wybór, a karmelowe dodatki idealnie się tu sprawdzają :-) Podoba mi się wybór fasonu spodni i bluzki :-) Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie!
    Zapraszam również do naszego sklepu, może kogoś zainspiruje :)
    http://fadomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw. Pokochałam naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, letnia stylizacja. Naszyjnik jest piękny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia