12 września 2015

Fryzury ślubne i nie tylko czyli eleganckie warkocze

W związku z tym, że wciąż najbardziej popularnym postem są inspiracje dotyczące fryzur ślubnych - post dostępny TUTAJ, postanowiłam stworzyć drugą część. Jednak tym razem bardziej skupię się na warkoczach, które zawsze mnie zachwycały. Są cudowne nie tylko na ślub, ale również na sylwestra, bal czy randkę lub kolację. Uwielbiam je ;)

Sama jednak nie umiem się tak pięknie uczesać. Moje umiejętności kończą się na zwykłym warkoczu, ale idąc do fryzjera warto zainspirować się pięknymi uczesaniami i dobrać coś dla siebie odpowiedniego. A Wy lubicie takie upięcia? Poniżej kilka wspaniałych inspiracji.














14 komentarzy:

  1. Również postawiłam na warkocz wokół głowy i luźno wypuszczone loki z boku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Ach żeby mi ktoś zrobił taką fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że warkocze są bardzo modne na weselach ostatnio! Ja miałam taki mini, wpleciony w koka. Najbardziej podobają mi się francuzy, których nie umiem jednak czesać!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne nic tylko brac slub :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne inspiracje! Ja też umiem sobie zrobić jedynie najprostszego warkocza, ale teraz planuję nauczyć się kłosa :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie fryzury!! Niestety sama tez nie potrafię nic ładnego zrobic ze swoimi wlosam ;)
    pozdrawiam, Angelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fryzury z wykorzystaniem warkoczy ( o czym zresztą możesz się przekonać w kilku moich poprzednich postach ) :-) Świetne inspiracje :-) Ja już mam pewien pomysł na fryzurę z warkoczem na roczek synka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie odwiedziłam Twojego bloga kilka tygodni temu. Choć ja na mój ślub też wykorzystałam warkocza we fryzurze ślubnej :)
    Needle♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia