8 września 2015

Naturalny szampon jajeczny

Czas na recenzję nowego produkty firmy Barwa, czyli o szamponie jajecznym. Ma działanie regenerujące i zawiera kompleks wielu witamin. Jest przeznaczony do włosów suchych, farbowanych, zniszczonych przez zabiegi fryzjerskie, prostownice, lokówki, suszarki itp. 




Zalety:
- bardzo ładny zapach,
- gęsta konsystencja
- naturalny i delikatny dla włosów
- bardzo korzystna cena ( w sklepie 4,49 zł za 300 ml)

Wady:
- mało się pieni - dla jednych to zaleta, ale dla mnie to malutki minus. Może to głupie, ale używam zawsze tyle szamponu, aby zobaczyć na moich włosach pianę, która mnie zadowoli i wtedy mam poczucie, że z włosów wszystko nieporządne się zmyło.
- mało wydajny - miałam wrażenie, że sporo go muszę użyć aby zmyć z moich włosów cokolwiek
- konieczność zastosowania odżywki, gdyż moje włosy były takie dziwne w dotyku i w ogóle bym ich nie rozczesała. Pewnie jest to wynikiem tego, że jest bardzo naturalny.


Szampon jajecznych to dla mnie nowość na rynku. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takim produktem i byłam go bardzo ciekawa. Mam włosy farbowane, z tendencją do wysuszania. jednak nie są zbyt zniszczone może dlatego u mnie się nie sprawdził.

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę produkt na oczy

    ___________________
    Perfect Denim
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana każdy naturalny szampon się mało pieni ;) ciekawe jak by się sprawdził u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy :) Chętnie bym go wypróbowała!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli w lodówce posiada się jaja, to taki szampon można zrobić samemu, a efekt będzie podobny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia