13 października 2015

jesienna ja w Niemczech

Jeszcze niedawno przechadzałam się po niemieckich uliczkach i mijałam tam wielu kolorowych ludzi, którzy z ogromną odwagą bawili się modą. Zainspirowana takimi widokami również poszalałam z jesiennymi barwami. Jak zawsze postawiłam na wygodę i prostotę, jednak strój dobierałam do mojej nowoupolowanej w second handzie torebki i troszkę było to dla mnie wyzwanie. Po pierwsze w mojej szafie chyba ostatnio świecą pustki, bo ciężko coś mi skomponować i pojawia się popularne pytanie: ,,W co ja mam się ubrać?". Po drugie uwierzcie mi, że wiele rzeczy bardzo mi się podoba w sklepach jednak nie są na moją figurę lub nie wyglądam w nich zbyt dobrze. Na szczęście znalazłam jeszcze coś co pasowało do torebki i nawet troszkę poszalałam. W końcu moda to zabawa i sztuką jest skomponować fajny strój z tego co ma się w szafie. Mam nadzieję że mnie się to udało ;)

A sweter, który mam na zdjęciu ze sklepu AmStyl gorąco polecam na jesienną pogodę, bo jest bardzo ciepły i pasuje do każdego stroju. Stał się moim ulubionym o tej porze roku. Wcześniej widzieliście już go w innej stylizacji tutaj.





 A to zdjęcia robione przed spacerem ;)


sweter - Amstyl | naszyjnik - ByDziubeka | botki i spodnie - priv | torebka i bluzka - second hand |

14 komentarzy:

  1. No tak, w sklepach niby dużo wszystkiego, ale czasami ciężko coś wyszukać dla siebie. Fajnie zabawiłaś się kolorem. Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! I ta torebka - aaaale ładniutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. A miejsce do zdjęć jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie! przepięknie, świetne kolory, bardzo mi się podoba
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny naszyjnik :) Cały zestaw super, niby codzienny, ale według mnie wcale nie taki zwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. Super są te kolory, najbardziej podoba mi się torebka, sweterek no i ten naszyjnik w kształcie serca jest ekstra. Ja uwielbiam biżuterie, a zwłaszcza wtedy gdy jest ręcznie robiona. Wtedy czuję się wyjątkowa, ponieważ nikt inny nie ma takiej. Swój ulubiony internetowy sklepik znalazłam jak się wystawiali na targach. Mają cudowną biżuterię robioną wieloma technikami np.wire- wrapping, soutache, makrama używając do tego kamienni naturalnych lub orgonitów. Jeśli chciałabyś zobaczyć ich biżuterię to zostawiam ci linka http://www.magicstones.co Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja. Masz bardzo ładny uśmiech :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dzisiaj u ciebie kolorowo. Podoba mi się to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie to wszystko połączyłaś, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz! Ciekawy ootd.
    Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam cieplutko ;*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super ootd! :*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia