3 października 2015

Masło różane do ciała

A teraz coś dla ciała. Jestem fanką różnego rodzaju preparatów w postaci masła. Lubię zapachy kwiatów, stąd dziś pokażę Wam różane masło do ciała firmy Barwa. To kosmetyk, który łączy osiągnięcia współczesnej technologii z tradycyjnymi składnikami.


PLUSY:

- delikatny kremowy mus świetnie rozprowadza się po ciele,
- piękny różany zapach,
- skóra nawilżona, miła w dotyku, kosmetyk nie pozostawia tłustego nalotu na ciele,
- efekty już po pierwszym użyciu,
- masło świetnie pomogło na moją suchą i szorstką skórę na łokciach,
- przystępna cena ( za 180 ml zapłacimy 9,99 zł).

WADY:
- szkoda że nie ma opcji zakupu większego opakowania, gdyż używając często ten kosmetyk na całe ciało ( szczególnie latem po opalaniu) masło zbyt szybko się kończy.


Produkt oceniam na bardzo dobry, mi pomógł nawilżyć bardzo suche miejsca. A Wy lubicie stosować masła do ciała?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna recenzja. Nie miałam do czynienia z tym produktem :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia