25 listopada 2015

Top 5 prezentów świątecznych

W związku z tym, że dużymi krokami zbliżają się mikołajki i gwiazdka zrobiłam Top 5 prezentów świątecznych jakie znajdziecie w sklepie Bon Prix. Koniec listopada to idealny czas, aby rozejrzeć się spokojnie za świątecznym ubraniem na Wigilię lub znaleźć coś pod choinkę dla najbliższych. Również można rozejrzeć się za pięknymi ozdobami, które upiększą wnętrze naszego domu. Powoli zaczynam czuć ten klimat świąt ;)

Filmik ze świątecznym przesłaniem.



Moje top 5 prezentów świątecznych

Nr 1. Dekoracja na stół - skarpetki świąteczne (etui na sztućce) - to chyba idealny prezent dla mojej mamy, która lubuje się w przeróżnych dekoracjach, a takiej oryginalnej ozdoby jeszcze nie ma. No i nikt nie powie że skarpetki nie mogą leżeć na stole ;)
Dostępne TUTAJ

Nr 2. Sweter z motywem świątecznym lub zimowy - idealny dla każdego, będzie otulać w chłodne wieczory, choć prezent wydaje się oklepany, jednak w mojej szafie zawsze na takie cudo znajdzie się miejsce.
Dostępne TUTAJ, TUTAJ.

Nr 3. Luźna elegancka bluzka - prezent dla teściowej, mamy czy siostry , które noszą rozmiary plus size. W tej bluzce na pewno będzie wyglądać dobrze i może zaprezentować ją np. na nadchodzącym sylwestrze czy karnawale.
Dostępna TUTAJ

Nr 4. Brokatowa torebka - choć kobiety mają ich dużo, jednak nigdy nie jest ich za mało. Jestem jak sroka i moją uwagę przyciąga wszystko co się świeci. Taką brokatową torebeczkę z pewnością wzięłabym na sylwestra, bo wtedy wszystkie błyskotki są dozwolone i nie jest ich nigdy za dużo.

Dostępna TUTAJ.

Nr 5. Świąteczna pościel - jeszcze takiej nie mam, ale myślę, że spałoby się pod nią na prawdę przyjemnie. Myślę, że taki prezent na pewno nie zostanie zapomniany tylko przed kupnem musimy dowiedzieć się o rozmiarze kołdry albo kupmy ją w pakiecie, to wtedy nie będzie problemu.

Dostępne TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ.

A Wam który z mojej listy top 5 prezentów świątecznych przypadł najbardziej do gustu?

17 komentarzy:

  1. 2 i 5 zdecydowanie must have tej zimy. Też właśnie patrzałam na tę pościel ale nie mają w swojej ofercie roz.200x200 :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są rzeczy ze świątecznym akcentem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 3 i nr 5 zdecydowanie mna zawladnely. Ale standardowo jak co roku mam problem z prezentem dla męża. Totalny brak pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się sweterek i luźna bluzka:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę coś dla mamy wymyślić xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świąteczna pościel jest przesłodka!
    Jak tylko gdzieś takiej znajdę stacjonarnie to pewnie kupię. Marzy mi się taka ;)
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się pościel. Jest prześliczna :)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje. Sweter z motywem świątecznym- uwielbiam takie ;)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taka świąteczna pościel :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te kołderki, wspaniały pomysł na świąteczne etui na sztućce! Ciekawy post, bardzo lubię firmę BonPrix :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się sweter w świąteczne wzory, ale wiem, że założyłabym go tylko kilka razy i czekałby w szafie do następnych Świąt :) Pościel świąteczna też mi się marzy, ale zainwestuję w nią dopiero jak się przeproadzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie sweterki są przeurocze! Pościel również jest cudowna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia