17 grudnia 2015

skup ubrań - zarabiaj na niepotrzebnych ubraniach z szafy

Dziś lecę do Was z postem, który mam nadzieję pomoże Wam w zarobieniu troszkę pieniążków i przy okazji uporządkuje Waszą szafę. Sama co jakiś czas robię porządki w swoich ubraniach i wystawiam je na portalach sprzedażowych, jednak pochłania to sporo czasu. Takim ciuchom trzeba zrobić kilka zdjęć z każdej strony, zmierzyć je i dać jakiś opis. Wydaje się to proste, jednak każda ze stron sprzedażowych ma swoje różne sposoby wypełniania ogłoszenia, zatem wiele osób zniechęca taka forma sprzedaży. Wychodzę Wam zatem na przeciw, gdyż niedawno znalazłam stronę wiewiórka.pl, która skupi Wasze niepotrzebne ciuchy, a Wy przy okazji zarobicie pieniążki! Oddaj zbędne rzeczy już dziś i zrób porządki w swoim domu. Zyskaj dodatkową gotówkę na swoje wydatki. Zobacz jakie to proste i czytaj dalej.

internetowy-skup-ubrań




Fakt prawda, że oddając rzeczy poprzez tą stronę zarobicie dużo mniej, niż wystawiając każdą rzecz z osobna, jednak nie wszyscy lubią się bawić w fotografie i odpisywanie na zapytania. Tutaj sposób jest dużo bardziej prostszy i niewiele zajmie nam czasu. Wszystko jest bezpłatne, dostajesz pieniążki za to co oddasz. Sama się zdecydowałam na tą formę, bo jest to chyba jedyne miejsce w sieci, która umożliwia skup różnych rzeczy.

Oto krótka instrukcja korzystania z serwisu i zarobienia pieniędzy:

1. Zarejestruj się na stronie wiewiórka.pl
2. Zamów bezpłatnie na stronie worki do segregacji surowców (na zdjęciu poniżej pokazałam ulotkę o rzeczach jakie możecie oddać) wraz z pakietem aktywacyjnym ( zawiera kartę pre-paid, na którą otrzymujesz wynagrodzenie, które możesz przelać na swoje konto prywatne lub po prosu wypłacić w bankomacie - obejrzyj poniższy filmik by poznać szczegóły)




3. Czekaj na przesyłkę, która przyjdzie do Ciebie do domu. Gdy ją otrzymasz zacznij wrzucanie do worków swoich niepotrzebnych ubrań lub innych produktów zgodnie z otrzymaną ulotką.

4. Zamów kuriera poprzez stronę wiewiórka.pl, a on bezpłatnie zabierze spakowane przez ciebie worki. Pamiętaj aby w workach nie mieszać ze sobą segregowanych produktów np. ciuchy z butami, ciuchy z książkami itp. Rzeczy z danej kategorii pakujemy w osobne worki. Ilość worków zamawiasz na stronie internetowej, więc nie ma co się martwić. Z resztą w paczce znajdziecie ulotki, które podają wszystkie potrzebne informacje.

5. Czekaj na sms lub email z informacją o doładowaniu twojego konta pieniążkami  i ciesz się z zarobionej kwoty. Możesz ją wydać na swoje drobne przyjemności ;)

Zapraszam jeszcze na stronę facebooka wiewiórki, abyście byli na bieżąco z wszystkim co się dzieje u nich na stronie - tutaj.



Zalety korzystania z wiewiorka.pl:

- wygoda i oszczędność czasu - wszystko załatwisz przez internet nie wychodząc z domu,
- jesteśmy eko - segregujemy niepotrzebne produkty,
- zarabiamy - dzięki sortowaniu zarobimy drobne pieniążki na swoje wydatki,
- pomagamy - zgromadzone środki możemy również przekazać na konto wybranej przez nas fundacji lub na swoje własne konto i wspomóc swój domowy budżet.

To chyba wystarczające powody! Mnie przekonały ;)

Ja swoje worki już szykuję do wysyłki. Niedługo się przeprowadzam, więc nie mam czasu robić zdjęć i wystawiać ich na stronach. Szczerze to nawet się tego nazbierało, a żadne pieniądze nie leżą na ulicy, więc po co wyrzucać te ubrania do śmieci, jak przy okazji można troszkę zarobić. Jadę na święta do domu, to pewnie mama i siostra też dorzucą jakieś niepotrzebne ciuszki. Bardzo się cieszę, że udało mi się znaleźć taką stronkę i mam nadzieję, że zachęciłam Was do zarabiania. Zresztą nie znam osoby, która by nie potrzebowała pary groszy dla siebie. Już się nie mogę doczekać pierwszej wpłaty na kartę i przy okazji zrobię porządek w swojej szafie i zwolnię miejsce na nowości ;) To kto zatem dołącza do mnie i bierze się za skup ubrań, aby zarobić na niepotrzebnych ubraniach z szafy?

10 komentarzy:

  1. O kurcze .Jesteś wielka, ze podzieliłam się z nimi taką infpacja.dzięki Ci ja napewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze .Jesteś wielka, ze podzieliłam się z nimi taką infpacja.dzięki Ci ja napewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze o czymś takim wiedzieć :D Ja bardzo długi czas oddawałam pieniądze na caritas ale jak zobaczyłam raz w pobliskim ciucholandzie moje ciuchy (wrzucone do skrzyni caritasu poprzedniego dnia) to mi się odechciało w ten sposób ,,pomagać"

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia że coś takiego istnieje. Myślę, że się skuszę bo szafę zapycha tona ciuchór, które już nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! tego szukałam !! tylko ceny niskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam go nawet ;?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sposób na dodatkowe pieniadze :-) ja w zeszłym roku oddalam dwa potężne worki ubran swoich i córki do ośrodka pomocy ofiarom przemocy w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna akcja, na pewno o niej powiem swoim klientkom, będą zachwycone! Bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia