Co kupić na chrzciny i roczek

Wielkimi krokami zbliża się u mnie roczek syna, który łączymy z chrzcinami. Organizuję jedną impreza, zresztą liczna rodzina się zjeżdża, więc dla mnie wygodniej, a myślę, że dla malucha i tak będzie szok, że tyle osób będzie wokół. I tutaj odwieczny problem jakie prezenty kupić na chrzciny albo roczek. Znalazłam kilka pomysłów idealnych na tą okazję.

co-kupić-na-roczek

Gustowne prezenty z okazji chrzcin i roczku dziecka, ale i również na inną okazję, znaleźć można na www.murrano.pl. Poniżej lista rzeczy, jakie wpadły mi w oko i myślę, że będą świetną pamiątką obu tych imprez. 

Na chrzciny


- medalik z Matką Boską i imieniem 

Za moich czasów właśnie takie rzeczy otrzymywało się od rodziców albo chrzestnych. Jako dziewczynka nosiłam taką biżuterię, teraz to tylko pamiątka. 

pamiatka-ze-chrztu

- album na zdjęcia z chrzcin

Świetna pamiątka na zachowanie zdjęć rodzinnych w jednym miejscu. Fajnie po latach je oglądać. To jedyna okazja, aby uwiecznić tą chwilę. Zdjęcia z dziadkami, czy jeszcze młodymi rodzicami i chrzestnymi robią wrażenie. 
prezent-na-chciny


- Biblia dla najmłodszych

Dzieci uwielbiają oglądać i słuchać różne opowieści, więc myślę, że taki prezent będzie udany. Biblia dla najmłodszych pozwala w łatwy i czytelny sposób zrozumieć i zapoznać się z wiarą. Myślę, że z chęciom maluszki będą ja oglądać.

biblia-dziecięca

Na roczek


- plakat z metryką

To pamiątka na lata, która może wisieć w pokoju naszej pociechy i zawsze zainteresuje gości, którzy nas oraz dziecko odwiedzą. Dzięki takiemu plakatowi najważniejsze informacje nie zostaną zapomniane. 

plakat-z-metryką

- rowerek biegowy

Choć nasza pociecha kończąc roczek nie zawsze umie już chodzić, jednak za chwilkę to nastąpi, a taki prezent z pewnością się przyda na dłuższy czas. Zamiast kupować coś z czego za chwilę wyrośnie, lepiej zainwestować w rowerek, który z pewnością się przyda i wiele nauczy.

rowerek-biegowy


- pierwsze sztućce i naczynia 

Na rynku znajdziemy mnóstwo propozycji takich zestawów. Widziałam nawet eleganckie sztućce z gwarem, albo po prostu z jakimś misiem czy kreskówką. Takie gadżety z pewnością przydadzą się każdemu dziecku.
prezent-na-roczek-sztucce

- fotelik

Pisząc ten post odkryłam takie cudo. Dla mnie bomba, taki pierwszy milutki, pluszowy fotelik dla dziecka. Aż się uśmiech pojawia na twarzy. Myślę, że na widok takiego czegoś nasz maluch również się bardzo ucieszy i będzie z chęcią siedział na własnym foteliku.

fajne-prezenty-na-roczek

Gdy jednak nie jesteśmy przekonani do takich prezentów i nie mamy zielonego pojęcia, co kupić najlepszym sposobem będzie danie po prostu koperty. Pamiętajmy jednak, że chrzciny czy roczek to nie tylko prezenty. A który pomysł najbardziej Wam się spodobał?

18 komentarzy:

  1. świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym tylko na Twój post trafiła półtora roku temu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. urzekł mnie fotelik i sztućce :) do tego jakiś fajny album i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnym pomysłem jest również kocyk z wyhaftowanym imieniem i datą :) na allegro można fajne znaleźć i spersonalizować wg uznania przy składaniu zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje ;)Fajny pomysł na post, bo zawsze ludzie się zastanawiają co kupić na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kupie taki rowerek swojemu synkowi na pierwsze urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysl z polaczeniem roczku ze chrzcinami :) Ja jestem zwolenniczka tradycyjnych prezentow na takie 'uroczystosci' wiec zwykle na chrzciny wybieram album z grawerem z limiq, bo jest elegancki i to piekna pamiatka na lata, a na urodziny malusinskich kupuje to co zycza sobie ich rodzice, nie wymyslam na sile :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wybrałam album na chrzciny limiq na 4 zdjęcia :) Wszystkim się bardzo podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kornelia12/15/2016

    U nas brat wpadł na pomysł połączenia chrzcin ze Świętami Bożego Narodzenia - i fajnie, bo cała rodzina będzie, a zamiast 2 prezentów można zrobić jeden większy. Ja kupiłam póki co na pamiątkę mini album z grawerem z taką stajenką betlejemską złotą na limiq.pl - mają teraz fajne promocje :) no i to jest o tyle fajny gadżet, że później może robić za ramkę do zdjęcia, więc piękne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie. Dodałabym jeszcze do niego zabawki drewniane, sprawią na pewno wiele radości maluchowi a dodatkowo będą pamiątką na długie lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger